Explica'm, explica'm...

Un relat de: Annalls

Mentre li explica el que ha passat, omet involuntàriament alguns fets que no considera importants, mentre que sense voler li adjunta d’altres més interessants de collita pròpia; l’orella ha escoltat i la boca en cerca una altra a qui comentar-li el succés, fa alguns canvis sense importància.
Quan la darrera persona rep la informació, ningú sap que ha passat en realitat.
Si en Julià a enxampat la dona amb un altre o si feien una orgia o si ella la deixat per un amant que fa temps tenia. Si estaven de viatge, o va ser al pis de Barcelona, o a la torreta de Begur…
Mentre, ells passegen ufanosos amb el net recent nascut.

Comentaris

  • Vaja amb la confusió...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-02-2019 | Valoració: 10

    D'orella a orella van passan els detalls de la vida i al final no és cert res.
    Bon relat que resulta de la confusió del que ha dit algú i després un altre i després un altre més... com anirà a parar l'explicació...
    Molt bon relat, Annalls...
    Salut i una abraçada...
    Perla de Vellut

  • Estic d'acord amb l'Aleix[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 12-06-2016 | Valoració: 10

    de que aquesta pràctica de contar una història afegint o traient-n'hi alguna part s'anomenava, en els temps de maricastanya, és a dir, quan jo era petita, el joc dels disbarats.
    Per què ens resulta tan morbós malparlar dels demés i acarnissar-nos en les seves desgràcies? No serà que això ens consola de les nostres pròpies desventures?
    Ens ho has contat molt bé. I m'alegra que la parella en qüestió passegi el nét amb tota la tranquil·litat del món.

  • Boca orella[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 05-04-2016 | Valoració: 10

    Abans de res, m'alegro molt de tornar-te a llegir a Relats en Català! Espero que tot et vagi bé. I pel que fa al relat, al breu relat, és molt interessant, en el sentit del que és el boca-orella, el joc dels disbarats, per aquí em diuen això i per allà em diuen allò. Els rumors són això, rumors; la realitat és una altra cosa. Una abraçada, anna!

    Aleix

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 03-04-2016 | Valoració: 10

    Es ben real passa sovint

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76629 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.