Estimar-te... no

Un relat de: Lengar

Vull estimar-te però no puc,
mirar-te els ulls és com fer-ho al buit
resideix dintre meu l'odi
que reculls en cada somriure teu quan ets amb ell.

Tinc al cor una ferida que no es veu
té forma de paraules teves
de tardes de diumenge
de nits de sexe enamorat
i de paraules d'amor.

Com s'han tornat falses?
Que t'ha empès a estimar algú més?
Com em pots deixar tot sol
després d'haver-me estimat tant...
tan de bo poguesis desfer-ho tot
i retornar quan m'estimaves de veritat!

Comentaris

  • hi ha tant de sentiment en aquest relat[Ofensiu]
    maricel | 23-01-2009 | Valoració: 8

    i estan expressat d'una manera tant simple i tant bonica que m'ha agradat molt, per això l'afegeixo a la meva llista de relats preferits.

    Un peto

  • M'he sentit identificada![Ofensiu]
    Somiadora Emboirada | 28-05-2007

    Has sabut refelxtir els entiments que pot tenir cualsevol persona en acabr una relació. M'he sentit identificada. MOLTES FELICITATS!

  • Molt dolorós.[Ofensiu]
    enjogassada | 08-06-2006

    Em trobo llegint-te perquè estic al mateix moment que tu fa 3 anys. Tant de bo sabés escriure i expressar els meus sentiments com tu fas. De ben segur que aquesta llança que m'entrebesa el cor no faria tan de mal. Quant de temps ha de passar per oblidar?

l´Autor

Lengar

64 Relats

98 Comentaris

78452 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
Vaig nèixer a barcelona al 85, porto escrivint des de fa uns 3 amys, va ser una época difícil de la meva vida, i la poesia va ser una bona sortida per als meus sentiments.
Actualment continuo escrivint per a fugir dels problemes, i ho recomano a tothom.
La meva poesia es lliure, potser no està massa ben estructurada, però està carregada de sentiments i espero que us pugui arribar allò que he intentat plasmar paraula rera paraula.

Agraeixo a tots els que m'escriviu comentaris, m'encanta saber que penseu del que escric, les vostres paraules són com regals de nadal per a l'infant poeta que porto dins, realment, gràcies a tots.

Lengar