estels de colors

Un relat de: salvatore vinyatti

Vola l'estel
amb l'aire
de la brisa,
com si fos
un núvol
de colors
que voleia
la vida.

Estel actiu
dibuixant
de formes
dinàmiques
de colors,
creats
pel vent i
els cordills
de fantasia.

Fent volar
colors en
la cua dels
pensaments,
fent jocs
de colors
penjats del cel,
on admirem
des de terra
la mostra
de la creació
l'harmonia,
els colors,
els núvols,
la pluja i el vent,
com si fossin
opulents bruixots
de colors
que voleien
al vent.

Comentaris

  • il.lusions[Ofensiu]
    ninou | 14-07-2005 | Valoració: 9

    els estels de colors són com els pensasments,, les il.lusions, i els desitjos... i en el fons retornar a la vida d'infant, amb pensament pur,

  • Salvatore![Ofensiu]
    Queca | 28-04-2005 | Valoració: 9

    Quant de temps! Com pots veure, encara rondo per aquí, tot i que menys del que voldira... Ara feia dies i dies que no et llegia, i en tornar a fer-ho, he recordat perquè em vas encisar des del primer moment: perquè escrius el que em cal llegir! Tots necessitem un estel, on poder mirar quan no sapiguem on dirigir els ulls, on poder agafar-se quan no tinguem a ningú. Jo he tingut la sort de tenir sempre al meu costat a persones que m'han estimat molt i que sempre m'han fet costat, sense elles no sé que hauria fet. Però també hi ha hagut persones com tu, que apareixen un bon dia, dedicant-me una poesia quan més ho necessitava. Sàpigues que no he oblidat aquell "No ploris Queca". I no ho faig.
    Moltíssims petons i fortes abraçades, i tot amb un somrís ben alegre!!
    Cuida't!

  • Està bé.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 21-04-2005 | Valoració: 9

    Es bo. No quedaria malament les frases més llargues, guanyaria en dicció.

    Tot i que admeto que les frases curtes també tenen la seva gràcia.

  • QUE fi i subtil[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 18-04-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat aquest i d'altres poemes teus que he llegit. Trobo que si fossin les frases més llarges serien més fàcils de llegir (Ho dic per les pautes) i guanyarien en qualitat.

  • estelar[Ofensiu]
    laia | 08-04-2005

    si tots poguessim ser com els estels, només viuríem de sensacions. M'agrada molt aquest cúmul de textures...és un poema que transmet armonia...

  • m'encanten els estels...[Ofensiu]
    ROSASP | 25-03-2005

    La barreja de sensacions que produeix el vol de l'estel, ple de colors i dibuixant formes i figures invisibles, com els nostres propis somnis.
    Sensació de llibertat el seu contacte amb els cel i els núvols, tendresa i màgia per als nostres ulls i per nostre cor enamorat de la vida.
    M'agradat molt, és tendre i dolç, amb una mica de melangia del qui contempla i s'endinsa...

    Una abraçada!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

372245 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.