Estar sense ser-hi

Un relat de: TempusFugit

Vas marxar sense que me n'adonés i crec que ja no tornaràs. De fet, sense saber-hi, mai t'he tingut.
Em dol pensar que no estaves mentre et veia, que fugies tot i tindre't abraçat.
Però no en veuràs les llàgrimes de tant dolor, no permetré que formin un riu que t'ajudi a anar a parar a la Mar. Si a ella vols arribar hauràs de nedar a contracorrent.

Comentaris

  • * Em dol pensar que no estaves mentre et veia *[Ofensiu]
    kispar fidu | 14-08-2006

    que tot i semblar-ho no et tenia entre els meus braços.

    que buscaves a una altra mentre a mi em tenies...

    Cosa de sentiments sempre és més complicada del que sol semblar-nos...

    ens veiem per aquí!
    que vagi bé,
    Gemm@

    Aprofito per a encadenar-te a les flames d'RC!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


  • Sobre el verb ser i estar[Ofensiu]
    filladelvent | 16-05-2006

    Sobre la llengua, t'he de dir que he trobat una incorrecció del ver ser/estar, tot i que el títol m'ha agradat molt. Es tracta de: Em dol pensar que no estaves mentre et veia

    Després algun problema amb el pronoms febles, una que deu ser un error (De fet, sense saber-"hi") i l'altre que ha fet que tota la frase perdés sentit, almenys per mi (Però no en veuràs les llàgrimes de tant dolor).
    Una última cosa en el sentit formal: el verb tindre és incorrecte almenys de manera escrita, el correcte és tenir.

    Respecte al contingut, m'ha agradat prou, exactament molt el títol, força el principi, i poc el final; malgrat tot, per la brevetat crec que no puc opinar encara sobre la teva literatura... continuaré llegint-te i comentant-te.

    -Filladelvent-

  • Estel | 16-05-2006 | Valoració: 9

    es un text molt ben escrit, però no hi estic d'acord, el rencor i la venjança no hauria de ser la solució al dolor
    to i així trobo molt interessant la teva forma d'escriure, a partir d'ara et llegiré

  • Eiiiii[Ofensiu]
    Yuna | 16-05-2006 | Valoració: 10

    que no l'havia vist.. se m'ha colat aquest!! És molt maco i valent, m'agrada, sempre dius moltes coses amb poques paraules!!

    Hi ha una frase que m'ha recordat el teu relat.. " el que no sap per quin camí arribar a la mar, a de buscar el riu per company" tan de bo ho trobis !!

    Petonets

    Yuna

Valoració mitja: 9.5