Esperança

Un relat de: Jere Soler G

Esperança...

Amb cada embat del teu poder m'omples de goig...
car em fas saber que quan tot sembli perdut...
sortiràs en defensa de la Terra,
i expulsaràs la plaga destructora i consumista
que gosa posar-hi un preu...

Amb cada bram del teu pit, mar, em fas feliç...
Sé que hi ets i que enfrontar-se a tu
és com colpejar un Déu adormit...

Comentaris

  • L'he vist als destacats[Ofensiu]
    Nubada | 19-09-2007

    Tinc un poema amb el mateix títol i, quan l'he vist als destacats m'he fet il·lusions...

    Per descomptat, no era el meu, sinó aquest. I estic ben contenta d'haver-lo llegit i descobert.
    Esperança per creure que algun dia despertarà aquest déu adormit que sortirà en defensa de la Terra.

  • Esperança...[Ofensiu]
    Nurithy | 02-04-2007 | Valoració: 10

    verdor, natura, força... alguns dels noms que inspira el teu poema que m'ha encantat. Felicitats!

  • la natura és viva com tu, com jo[Ofensiu]
    helena | 19-05-2006 | Valoració: 10


    El teu poema em recorda alguns poemes d'en Walt Whitman, quan li parla directament al mar, al aire o al vent, a la natura primigènia que ell agafa com a referents i els tracta de tu a tu com a un dolç amic o amant.

    El trobo auténtic i veritable amb una força amagada
    que fa tornar-lo a llegir.

    helena

    Força i literatura

  • molt més que una paraula...[Ofensiu]
    ROSASP | 06-12-2005

    Com aquesta força embravida i misteriosa del mar, esdevé l'esguard latent de l'esperança.
    La que dóna un sentit al oneig continu de la vida que ens duu i se'ns emporta tantes coses; però ens amara la pell de sensacions plenes de vida amb cada nova embranzida i cada nova abraçada.

    Salutacions i fins la propera!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Jere Soler G

Jere Soler G

188 Relats

825 Comentaris

261365 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Aquests últims anys m'he allunyat una mica d'aquest web en el qual he passat moments fascinants. Hi vaig arribar al 2005. Potser sigui el moment de tornar-m'hi a acostar, tot i que ara no escric tant, faig més cinema que altra cosa; i estic una mica més diversificat, i una mica espatllat, només una mica.

Tinc un canal de YouTube de cançons:

... CANÇONS

També tinc un blog que està a punt de fer setze anys:

...:-))) : NUESA LITERÀRIA