Esperança

Un relat de: jmgg

Quan la lluna nova
Omple la nit de fosca

N'hi ha prou amb mirar els teus ulls
Per adonar-se que no tot s'acaba

Sempre hi ha el recó per l'esperança
De la lluna plena

Gràcies per una altra nit per no oblidar

Comentaris

  • Gemma34 | 05-03-2006

    els records són el més valuós que tenim. Ja que quan tot ho hem perdut, podem retornar tantes vegades com volguem.

    Gemma34

  • Un relat teu...[Ofensiu]
    N | 30-01-2006 | Valoració: 10

    que encara no havia llegit...i sens dutbe ,n'he tornat a gaudir!
    Un petó!

  • Es bonic[Ofensiu]
    AINOA | 18-10-2005 | Valoració: 9

    La esperança es una de las coses maques que te la vida.
    Per aixo ja el dit aquell: que mentres ja vida, ja esperança.
    M'agradat el toc de romanticisme que li es posat amb la llum de la lluna, ja que es una grant font de inspiració.
    Una abraçada.

  • Em sorpren...[Ofensiu]
    tramuntana | 17-10-2005 | Valoració: 10

    que en la biografia diguis què no saps que fas aquí!! Jo si què ho sé!! jeje xD!! Sí que escrius bé, si més no, amb dolcesa i romanticisme. A mi els poemes que més m'agraden no són aquells que s'escriuen amb unes paraules "súper a lo xungo" (jaja) si no aquells poemes, senzills, que es veu que van del cor al paper. És molt bonic tenir aquesta sensació que reflexes en el poema, aquesta de poguer tenir l'esperança que al mirar als ulls a aquella persona estimada, trobes que no tot és tan difícil. Jo quan escric, escric el que sento. Potser no poso molts mots "xungos" (com dic jo jeje) però cada vers em del cor. Encantada d'haver-te llegit!!! i mil gràcies pel comentari!!! uff, em sembla que m'he tornat a "emocionar" escrivint el comentari....^^'

    laura^^

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de jmgg

jmgg

23 Relats

105 Comentaris

29510 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Ja comença a ser hora de canviar la meva biografia.
Tota la meva biografia està posada aquí, fàcil eh !!!!!!!
M'encanta llegir-vos i la veritat que passo molt bones estones amb vosaltres.
De pas agrair-vos els vostres comentaris i lectures, que als aprenents ens ajuden molt i ens donen ànims per continuar escrivint.
Sense vosaltres no fora possible.
Gràcies

PD.
Jo de jovenet, molt jovenet !!