És massa tard

Un relat de: aNneta28

Potser ja és massa tard per tornar a començar, per intentar arreglar això nostre, per tornar a estar junts, per poder-nos estimar...Sí, probablement ja sigui massa tard.

Potser tu ja t'has cansat de mi i jo ja m'he cansat de no trobar la manera de cansar-me de tu...Sí, probablement ha passat això.

Potser tu ja t'has oblidat de mi i jo ja m'he oblidat de buscar la manera d'oblidarte...Decididament, això és el que ha passat.

Comentaris

  • gracies[Ofensiu]
    aNneta28 | 18-06-2006

    hola arbequina, gràcies, no m'havia plantejat en cap moment que a algú li poguessin agradar els meus relats. Només ho feia per desfogar-me. Sí, descarta la idea de la retrobada amb el vell amor. Apa doncs, un petonàs.

  • No sé perque... però no m'ha sorprés![Ofensiu]
    Arbequina | 12-06-2006

    Ja m'esperava que, al clicar el teu darrer relat, em trobés... amb el que m'he trobat.
    Però, a veure, tens una manera de pensar que m'atrau. Aquest relat és bastant original. M'ha agradat força.
    A més, trobo que estan ben escrits, és a dir, són uns relats bastant compactes, no els falta res, ni els sobra.
    En fi, espero que en penjis més... tan se val del que siguin, segur que els hi posaras el teu personalíssim toc.
    Això si, tal com descrius la teva situació, que faig? Perdo l'esperança de que escriguis d'una retrovada amb el vell amor...?
    Jo m'abstinc d'opinar en aquests temes.
    Ànim, pel que sigui.

    Una abraçada i fins aviat.

    Arbequina.