És en la teva melodia on jo trobo el meu ser

Un relat de: Ànima lliure

Tu i jo. Dos ànimes ferotges que es necessiten. Em deleixo per mirar-te, viure’t, tocar-te. Cada pas, cada conquesta, és màgicament perfecte amb tu. És en la teva melodia on jo trobo el meu ser, em descobreixo i coneixo. La teva força és pura, m’envaeixes de passió desenfrenada, moro de plaer amb cada gest. La meva ànima s’enutja, brama, protesta quan no et troba i el seu consol no arriba. Ets la meva vida, el meu amor, la meva passió, la meva sang.
Tu i jo, sols de nou, disposats a entregar-nos. T’acaricio suaument i en solemnes instants perdo el control, no penso, em deixo portar, interiorment crido. La respiració cada cop és mes agitada i sento com cada batec, sec, dur i majestuós m’impulsa a tu.
Tu i jo, estimant-nos com mai sota l’atenta mirada d’aquells que ens necessiten per a gaudir. Junts, vers el món, vivint i fent viure. Ells, al observar la nostra passional relació, esclaten. Jo cada cop m’excito més i tu no deixes de donar-me allò que necessito.
La tranquil·litat poc a poc m’envaeix, trobo la pau suaument, és una pau dolça. La passió és cada cop més lleu , la melodia arriba a la seva fi, la nostra ultima nota crea llàgrimes d’emoció. Tanco els ulls i em deixo caure sobre els teus braços. Aquells que ens observen s’aixequen , tu calles, jo somric. T’he tornat a sentir profundament. Em criden, m'alaben però sense saber que el meu mèrit neix amb tu, que cada cop que ens trobem sols a l'escenari les meves mans volen lliures gràcies a la teva màgia, gràcies a allò que em fa viure, gràcies a tu, piano.

Comentaris

  • Un piano amb vida[Ofensiu]
    llacuna | 27-06-2008 | Valoració: 9

    És bonic pensar que un piano té vida. Però per què la teva ànima s'enutja,brama, protesta quan no el troba?Ell que sempre hi és...per a consolar-nos...

    llacuna

  • Mágnifica creació[Ofensiu]
    Sitjar | 23-02-2007 | Valoració: 8

    M´agradat molt, una expresió precisa i bonica.
    Enhorabona!
    http://elzurrondeperseo.blogspot.com/

  • Més que un objecte[Ofensiu]
    sants78 | 12-11-2006

    És increïble la relació sentimental que de vegades podem arribar a tenir amb un instrument. A mi em passa amb la meva guitarra.
    Felicitats pel relat!

  • Piano[Ofensiu]
    Francesc de Castellví i Obando | 27-10-2006 | Valoració: 9

    incrible com tots aquets sentiments acumulats an anat a parar a un objecte com el piano, suposo que en ell i trobes un fidel amic, cosa que fa que acumulis els sentiment i les dolces paraules que li has adreçat en aquest relat. M'agrada molt gràcies
    Records

    vskatalunya@hotmail.com

  • Perestroika | 21-12-2005

    Et felicito!! Està molt bé! El títol..el trobo deliciós...

  • Uau!!!...[Ofensiu]
    AVERROIS | 21-12-2005 | Valoració: 10

    ...aquesta si que no me l'esperava. Els meus pensaments eren més "verds", que hi farem! M'agradat molt. Una abraçada.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Ànima lliure

Ànima lliure

3 Relats

15 Comentaris

4786 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36