Entre el cel i l'infern

Un relat de: JackWild

Entre el cel i l'infern ballo amb tu, deesa dels somnis.
Desde el primer moment que vaig saber de la teva existencia, vaig sentir por i neguit al mateix temps que admiració, coriusitat i desconcert
Desde el primer moment que els teus profunds ulls clavaren la mirada dins el meu pit la meva sang bollia per abraçarte.
He sabut desde el primer moment, que no has deixat d'anarme al darrera, perseguint-me en tot instant.
Arreu on he anat t'he pogut sentir al meu costat, veient la teva timida i enlloernadora mirada.
M'has fet perdre el cap més d'un cop al escoltar la teva melodiosa veu cridant-me pel meu nom.
El teu dolç perfum em lliga l'anima cuan el sol es pon i les penes no em deixen respirar.
El teu encant em fa vibrar el cos cuan la meva desesperació em fa arribar al limit.
El teu somriure exclata dins meu cada cop que m'agenollo devant la derrota.
Cuan sento els teus humits i freds llavis prop del meu rostre em fas tremolar l'esperit.
Puc veure com t'enlaires amb les teves trencades ales cuan em vull allunyar de tu.
He pogut sentir la fredor de les teves blanquinoses mans acariciant-me la pell sempre que m'assec entre les meves devastades ruïnes.
Puc sentir els teus preciosos cants a les nits de forta pluja.
Sempre m'acompanyes esperant el moment que jo accepti de fer amb tu el llarg viatge.
Més d'una infinitat de cops m'has volgut ensenyar el paradís del cual en vens.
Més d'una infinitat de cops m'has volgut fer veure que en aquest lloc, no hi ha sufriments de cap mena i que la pau espiritual dura fins l'eternitat.
No se fins cuan temps podré resistirme a tants encants que em dons cuan les teves ales m´envolten.
De moment, seguiré ballant entre el cel i l'infern amb tu, dolça mort, esperant que em donguis el petó i te m'emportis a la terra promesa.

Comentaris

  • Sens dubte, un personatge important[Ofensiu]
    brumari | 01-09-2004

    El teu relat, molt líric, ens parla d'un personatge que, tatd o d'hora, interfereix en el camí de tothom.

    A mi m'ha evocat un poema que vaig escriure fa algun temps sobre aquest mateix personatge, encara que tractant-lo amb menys delicadesa que tu. El vaig titular "Endevinalla" i ara mateix l'envio a "relats". Crec que son dues maneres molt contrastades de tractar el mateix tema, i per això em fa gràcia publicar-lo.

    Felicitats pel teu escrit.

    Brumari

l´Autor

JackWild

7 Relats

9 Comentaris

11287 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25