ELS MIRACLES

Un relat de: Antonio Mora Vergés
 El profeta Eliseu separava les aigües del Jordà, va sanejar les aigües de Jericó, convertia l’aigua en oli per salvar als fills de la vídua, anuncià a la xunemita que tindrà un fill, i anys desprès el ressuscità de la mort, multiplica els pans, va  curar la lepra de Naaman ,…,  tot plegat ens fa recordar la figura de Jesús, oi?.

https://www.bci.cat/biblia/capitol/323

Sempre, sempre, sempre, demanem al bon Déu que faci un miracle, ja per a nosaltres, ja per un familiar, per un amic, per un conegut, o fins per tots els desconeguts – que son molts, masses – que pateixen, malalties , fam i set de justícia.


Els miracles succeeixen cada dia, sovint però, ens entestem en voler trobar
explicacions , “ lògiques”, “ científiques” , negant-nos a veure l’evidència de la intervenció divina.

Senyor, escolta les peticions  i
pregaries que t’adrecem, atén-les, i vetlla per totes les criatures que vivim per la teva voluntat en aquest món, que tu creaves per a nosaltres com un Paradís.
Amén!!!!!!!!!!!!!!!!!



Esperem un Nadal ple de miracles.  

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-12-2022

    Bona vesprada, Antonio: Gràcies per la teua opinió sobre el meu poema Tenir fe: On em dius que és “El do de la fe”. És així, cal tenir fe, perquè sense ella, no hi ha res a fer.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

    Hola a tots i a totes, per primera vegada vos demane amb fervor, que ens ajudeu a resar pel fill d’un nebot meu, que li diuen Hugo Molero. Viuen a Nova York i té dotze anys i fa uns quants anys que està lluitant amb un càncer d'os en una cama i ja li llevaren l'os perquè tenia una placa de metall, però al final el pròxim dia u del dijous que ve li la tallaran i damunt té metàstasi en els pulmons i estem sobresaltats. Necessitem molta oració, és l'únic que pugueu demanar per Hugo Molero. Ell sap com està i pateix molt.
    Gràcies a tots i totes i esperem que reseu molt.



  • Miracle[Ofensiu]
    Prou bé | 08-12-2022

    Que la llum del miracle t'arribi a prop!
    Amb total cordialitat

  • Hola, Antonio: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-12-2022

    Bona vesprada, que passes un bon dia i FELIÇ NADAL.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Intervenció divina. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-12-2022 | Valoració: 10

    Un relat senzill i exacte, del fet que són “Els miracles”.
    Està molt bé redactat i es veu la fe de què tens en Déu.
    M'ha agradat molt, Antonio.
    Ja tens un relat més al repertori, quasi res, 6758.
    Que et vaja bé, afegint més relats.
    Enhorabona.
    Cordialment.

l´Autor

Foto de perfil de Antonio Mora Vergés

Antonio Mora Vergés

6914 Relats

1201 Comentaris

5424785 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Antonio Mora Vergés, l'Argentera 1951, col·laborador del setmanari La Forja de Castellar del Vallès, Nova Tarrega, de Tàrrega , Diari de Sabadell, La Tosca de Moià, El Balcó de Montserrat de Vacarisses.
Editor del blog :
coneixercatalunya.blogspot.com ,
col·laborador de les pàgines web www.guimera.info, i els diàris digitals de : www.moianes.net
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/
http://www.naciodigital.cat/llusanes/
http://www.naciodigital.cat/elripolles/
http://www.baixllobregatdigital.cat/
e.mail mora.a@guimera.info
e.mail amora@moianes.net
email guimera.mora@gmail.com