Els Dalton

Un relat de: La Banyeta del badiu

Els Dalton, son tres germans. Res a veure amb els Dalton que atracaven bancs, i estaven fora de la llei.
En Dalton 1, Dalton 2 i Dalton 3, son tres gossos que de cadells els van portar al refugi de Cal Pile.
Son mestís de coniller, de mida gran i tots tres tenen molt bon caràcter. Els van portar de cadellets i no han tingut sort, encara no els han adoptat. És molt difícil que els adoptin a tots tres junts, però, és que han passat tota la seva vida fent-se costat un a l'altre i no és bo que els separin.
Necessiten una bona família amb un troç de camp, bosc o jardí per poder estar tots tres junts i viure i corre en llibertat, per saber què és l'escalfor d'una família de veritat, que se'ls estimi pel que son : mestissos i pataners, però amb un bon cor.
Els Dalton, els fugitius, van estar empresonats per les seves malifetes i els tres Dalton conillers, estan tancats sense haver fet res mal fet en la seva vida, només per ser gossos grans, mestissos i pataners.

www.protectoramataro.org/

Comentaris

  • Un dels tres " Dalton" , ja té familia !.
    En contes de viure en una gàvia a la protectora , viu amb una família (ara la seva) a Vallromanes (BCN).
    ( notícia apareguda a la revista PELUTS nº 6).

    Petons. Pilar :-)

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180392 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -