EL VERITABLE ENEMIC

Un relat de: Dalloway
Cada matí em recordava la meva existència, jo, atemorit, evitava la confrontació amb la realitat. Passaven els minuts i, inmòvil, encara em trobava davant de la porta de les meves pors. L’únic que s’interposava entre nosaltres era aquell llenç, el meu beneit escut. Ja estava armat, ulls tancats, mà al llenç: la batalla començava. L’adversari esperava el meu primer moviment. Inquiet, vaig fer un brusc gest amb el braç, havia llançat la meva protecció, només em faltava obrir els ulls per estar completament despullat.

Era l’hora, l’intent de prolongació no funcionava més. Respirava irregularment, no veia al meu enemic, però a jutjar pel seu mític comportament, segurament es trobava en un estat d’impassibilitat, res li afectava, n’estava segur.

Em vaig renyar, no havia d’empatitzar amb el rival. «Deixa de desviar-te de l’objectiu, centra’t». Una inhalació profunda em va calmar. Sabia què havia de fer: obrir els ulls.

Titubejant vaig fer cas a l’obligació imposada. Lentament les parpelles s’aixecaven i deixaven entreveure la silueta del malvat enemic. Era realment espantós, era jo.

Comentaris

  • el mirall et porta a tu[Ofensiu]
    Atlantis | 14-02-2023

    Bon relat i bona reflexió. Ben escrit.
    M'ha agradat.

  • Res...[Ofensiu]
    Prou bé | 13-02-2023

    ...més a afegir al que diu la Rosa. Ah! Sí, un bon microrelat!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Autoestima[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-02-2023

    Quan no ens accepten a nosaltres mateixos, les pors i la falta d'autoestima apareixen.

    Un mateix no pot ser el seu propi enemic. Malgrat tot, quan un fa el primer pas i s'atreveix a mirar-se, pot començar a posar-hi remei.

    Profund i redactat amb molta imaginació.

    Salutacions i sort.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Dalloway

Dalloway

6 Relats

9 Comentaris

1108 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Escric quan les llàgrimes no surten i les paraules sí, escric per a les meves pors, per a mi. Escriure és la meva salvació i el meu altaveu davant d'una societat que manca de rellenvància donada a la creativitat.

Les pauraules són el meu escut i la meva espasa.

Seguiré lluitant per poder apendre a millorar.

Encantada de trobar-nos a un portal al món de la sinceritat: la literatura.