El Teu Buit

Un relat de: Thyst

Cada mati quan et lleves et sembla més gran,.
Finalment havies decidit dexar dormir el gat amb tu, per veure si aixi no el veies tan buit.
Però de bon matí el gat te la mania de mirar per la finestra y el seguies tenint al costat.

Havies canviat trenta vegades de llençols, de coixins, fins i tot havies girat el llit, però el forat seguia allà.

A la desesperada, fins i tot, vas anar a casa la teva mare a buscar els teus ninots de peluix, feien l'efecte fins que et llevabes pel matí i te'ls trobaves a terra i el forat al costat, tan gran, tan buit.

I cada més nerviosa gairebé sense dormir perque sabies que pel mati ell no seria allà enlloc del forat.

Fins que un dia, potser cansada, potser massa trista, li vas donar l'esquena i et vas llevar sense mirarlo, vas acostarte a la finestra i vas somriure al veure entrar el sol.

Comentaris

  • Bella imatge[Ofensiu]
    res no és mesquí | 04-09-2007 | Valoració: 8

    Dons per tenir problemes amb el bilingüisme te'n surts molt bé!! Jo t'animo que segueixis practicant, que és com s'apren, perquè ho fas realment bé. M'ha encantat la imatge que has creat amb la poesia: la dona, el gat, el llit... el buit.

    PD: Olé!! Sí que és l'Slash sí! m'has sorpres, la gent no el sol conèixer, t'agraden els Guns?? A mi m'encanten i l'Slash en particular. Ptonets

  • xocolatina | 21-08-2007 | Valoració: 9

    bé no diu exactament que obre la finestra, pero aixo de que deixa entrar el sol, té un sentit purament optimista.. ja m'entens! ;)

  • comences ben fort!![Ofensiu]
    xocolatina | 21-08-2007 | Valoració: 9

    Olgaaa!!
    M'ha agradat molt aquest text!
    Tens un do per descriure detalladament el que es el sentiment de buit, de soledat que s'acosta a tu quan una persona que estimes marxa...
    el text s'assembla al que em vas escriure, potser perque parla d'un tema semblant com seria el fi d'un amor...

    m'encanta el final, quan obre la finestra es el toc optimista, és un dir "adeu al passat" i obrir la finestra al present i al futur!!

    geniaaL ja u saps! ^^

    thas estrenat mu beee!


    ~RaQueL~

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Foto de perfil de Thyst

Thyst

34 Relats

80 Comentaris

39173 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Res, us llegeixo i m'encanteu.
Gràcies pels vostres comentaris, m'animen molt a seguir intentant-ho.

Nascuda a Barcelona fa 19 anys, em considero de l'Empordà i d'aquella tramuntana. Només faig que viure, i prou.