El millor amic de la dona és...

Un relat de: La Banyeta del badiu

També he de dir que el meu treball m´ha ajudat a conèixer gent, sóc corresponsal i al viatjar molt fa estar ben relacionada.

La feina i el meu caràcter son molt adients per conèixer...homes.

No entenc el perqué no he trobat cap home que satisfaci la meva inquietud, mira que en conec! i rés, crec que els hi faig por. Al ser tan independent i al viatjar tant , creuen que sóc una mena de "piconadora professional", m´explico: Una dona que no s´arruga per res ni per ningú.

Una dona que sap el qué vol i quan ho vol, els hi fa por i admiració.

Una dona amb caràcter com jo, se la miren desconfiadament i aleshores amb un interès inusitat, però només en el terreny sentimental, perquè a la feina no he tingut mai cap problema.

Les meves amigues em diuen que m´admiren perquè puc fer tot allò que elles ni gosen pensar.
Viatjar està molt bé però cansa. Ja fa anys que m´arrossego darrera de la noticia. He viscut situacions inversemblants, perilloses, esfereïdores i també molt i molt agradables i ... suggerents.

Vaig estar uns dies retinguda per uns guerrillers, el seu comandant es va enamorar de mi i com a prova d´amor li vaig demanar : La llibertat !, i... ho va fer. Però avans em va donar un magnífic diamant en agraïment de... bé, en agraïment de ser tant "agradable".

També en va anar del " cantell d´un duro", no quedar-me en el harem d´un Xeic àrab, es va encapritxar de mi ; a més de ser extravertida, diuen que sóc molt atractiva.
Les seves ... no sé quantes dones, em van donar una bosseta amb diamants, perquè refusés al Xeic.
Jo el vaig refusar, perquè la veritat no em veia com una més d´aquell harem ,i ... aquell senyor no era el meu tipus!.
Vaig marxar a llom d´un camell i acompanyada d´un guia i un altre camell carregat d´obsequis que em va fer el Xeic.
L´obsequi més valuós que em va donar, van ser uns diamants grossos com cigrons en agraïment de... bé, en agraïment de ser tant " agradable".

Vaig anar a Las Vegas a fer un reportatge sobres el joc.
Vaig ser l´hoste de un multimilionari que al final es volia casar amb mi ( no entenc la mania que tenen alguns homes de voler fer-me seva!).
Jo no estava " per la labor" però la temporada que vaig estar fent el reportatge no em va faltar de res.
A l´hora d´acomiadar-nos em va regalar un collaret i arrecades, tot de diamants, uns diamants grossísims!. En agraïment de... bé, en agraïment de ser tant " agradable".

Per aixó, jo sempre dic que el millor amic d´una dona és...UN DIAMANT.






Comentaris

  • Divertit....[Ofensiu]
    biel | 14-01-2006

    Un relat entretingut i divertit...
    a vegades és el que busquem. en aquest cas la mava busqueda ha concluit.
    M'agrda!
    D'altra banda em sembla un insult per a la dona dir que el millor amik d'ella es un diamant..
    se que tu no defenses aquesta postura, de totes maneres volia deixar clar que no hi estic d'acord!

    aNIMS I gracies per escriure, de veritat que es un plaer llegir-te!

  • I el del home[Ofensiu]
    Màndalf | 14-01-2006

    El de l'home també. Bé, el diamant i el gos. El diamant gros i el gos petit.

    Divertit el teu relat. La prota sembla treta d'una pel·lícula del James Bond... "Esmorçar amb diamants" potser? M'he passat una estona agradable llegint-lo.

    Un petó

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

179946 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -