EL MEU BAIX EMPORDÀ

Un relat de: agent secret

La comarca del Baix Empordà és molt gran i molt bonica. SOVINT LA SOMIO.

A la comarca del Baix Empordà hi han molts pobles, els més coneguts són: La Bisbal d'Empordà, Girona, Palafrugell, Palamós, Vulpellac, Platja d'Aro, etc. I ELS EDIFICIS I LA CONSTRUCCIÓ DESCONTROLADA ELS DESTRUEIXEN I ELS CONVERTEIXEN EN FORMIGÓ FRED I GRIS.

La comarca del Baix Empordà és La Bisbal d'Empordà, amb la seva bellesa esplèndida. I UNES CUES INNACABABLES QUAN VE L'ESTIU, I UNA VARIANT PLENA DE BONYS I SEMÀFORS.

A Palafrugell un dels pobles més turístics de la comarca del Baix Empordà s'hi troben unes platjes molt boniques, una d'elles és Calella de Palafrugell. LLÀSTIMA QUE SIGUIN MASSIFICADES...PERÒ EL BLAU DE LES SEVES AIGÜES M'ENAMORA.

A l'Estartit hi ha les illes Medes que són molt coneguda perquè allà hi han uns peixos que estan prohibits pescar-los que són els meros. I QUE ELS PESCADORS FURTIUS CAPTUREN D'AMAGAT.

MALGRAT TOT, EL BAIX EMPORDÀ ÉS UN QUADRE DE MIL COLORS I ESSÈNCIES. ME L'ESTIMO.



Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Girona[Ofensiu]
    NoKia | 27-08-2007

    no està a la comcarca del Baix Empordà... sinó a la comarca del Gironès ;)

  • ben bonic[Ofensiu]
    agent secret | 21-09-2005 | Valoració: 10

    molt bonic

  • jordiclusella | 12-07-2005

    A part de l'originalitat i contundència críticadel text, m'agrada perquè comparteixo el que dius.

    felicitats i avantti !

  • Una mica de geografia[Ofensiu]

    Girona no és del Baix Empordà. Girona és la capital del Gironès. La Bisbal d'Empordà és la capital del Baix Empordà. I ja està.

  • baix empordà[Ofensiu]
    donablanca | 24-02-2005 | Valoració: 10

    temps per la denúncia utilitzant una mica d'ironia.

  • Salut![Ofensiu]
    Mon Pons | 15-01-2005

    He trobat el teu comentari a “Fugida”.. Diu: “Està prou bé. M'ha agradat força però podria ser una miqueta més ben fet. Continua així.” Què vols dir quan dius “podria ser una miqueta més ben fet?” Salut!

  • No ha estat malament[Ofensiu]
    Linkinpark | 09-11-2004 | Valoració: 8

    Les paraules estan molt ben triades, però tanta descripció no m'ha agradat molt.

  • Molt ben descrit[Ofensiu]
    brideshead | 14-10-2004 | Valoració: 9

    Conec bé la zona i no ho podies haver dit millor. Amb les paraules justes, sense floritures innecessaries.
    El final.... encantador.
    Gràcies pel teu comentari.
    I... per quan el segon relat?

  • baix emporda[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 13-10-2004 | Valoració: 9

    Un escric ben real, els qui coneixen l'Empordà sabem que dius la veritat que és ben cert. De fet tota la Costa Brava és així llevat de Tossa que l'han preservat, gràcies a la carretera de revolts on la gent es mareja, no es rápida i la gent vol anar per feina i va altres llocs.
    Jo tinc records d'infant a Lloret deMar bressol del meu pare, m'estimo aquesta terra.
    Espero poder seguir llegint els teus relats.
    Potse t'agradarà llegir un relat emu: Records d'infant ( a Lloret e Mar)
    Una abraçada.
    Et contesto per e mail.

  • cal parlar-ne[Ofensiu]
    anegueta1 | 11-10-2004 | Valoració: 10

    Cal parlar de la natura, de com és el nostre entorn i de quin ús en fem les persones. Ens la mereixem aquesta costa? Es mereixia la costa que la destrosséssim així? La resposta és no. Un bon poema.

  • Benvingut[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 22-09-2004 | Valoració: 9

    a la pàgina web! El Baix Empordà és una comarca de contrastos, pel que veig. Jo només hi he passat d'esquitllada, com aquell que diu, però hi vaig ambientar (no em demanis perquè) una novel·leta que vaig escriure l'any passat i que no tinc penjada aquí (potser la hi penjaré!).
    M'ha agradat el contrast i el joc de les majúscules per destacar determinats apartats del text. És original. Curiós, fins i tot. Però està bé. Comences amb bon peu.
    És ben cert el que diu la Dolça, també. Costa Brava o costa construïda. Males planificacions urbanístiques, suposo.
    Benvingut de nou i mercès pel teu comentari. Intentaré tenir en compte allò del ritme i la concordança ;-)

    Vicenç

  • Costa brava o costa construïda[Ofensiu]
    Dolça | 21-09-2004 | Valoració: 9

    L'escrit és bo. I el que descrius és una costa brava actual, amb explicacions del que pot observar qualsevol persona que vingui en aquesta nostra terra. Endavant els teus escrits!

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

agent secret

1 Relats

15 Comentaris

1442 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33

Últims relats de l'autor