Dur

Un relat de: tonineta

Tantes vegades he utilitzat la paraula dur, però molts cops, com moltes d'altres, no n'he fet l'ús que es mereixia. Dur es perdres sense trobar-se. És esperar i no saber el què. Dur és anyorar quan estàs aquí i quan estàs allà. És treballar 9 hores diàries i sentir-te buida. Dur és treballar quan tot el món està de vacances. És no poder veure a qui vols quan vols. És passar davant d'una agència de viatges i saber que tu no te n'aniràs, que no agafaràs cap avió. O tal vegada sí. Però el pròxim que agafis serà per tronar a Barcelona. Dur és plantejar-se si era millor el temps que estaves allà. Dur és no saber estar amb tu mateix però necessitar estar-hi. És dur necessitar a tot el món i no trobar-los. Dur és voler escriure i no saber. Voler contar però no saber què dir. Voler dir i no tenir paraules. Al cap i a la fi, tot acaba sent dur.

Comentaris

  • NO TOT ES DUR![Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 09-09-2008 | Valoració: 9

    Jo m'estimo més fer servir d'altres adjectius per definir les coses que no puc fer i crec que s'estoven. Mira... Es TRIST no poder fer vacances quan tothom en fa. Es PATETIC que pensi que els altres tenen més sort que jo. Es LLASTIMÓS que el meu veí em refregui les maletes per davant de la meva porta, millor si pot marxar! Es un DESCONSOL quan del meu cap no surten idees per esciure. Es MARAVELLOS poder-te llegir. Es DUR no saber-se estimat, però no es el meu cas ni el teu, oi? Es DURA la vida? Si, però l'hem de saber estovar...! T'envio una FORTA abraçada que no et fara mal, vui dir que no serà DUR rebre-la.

  • Benvinguda!!!![Ofensiu]
    Aina_R | 09-09-2008

    Estrenaré la tanda de comentaris...
    Si que hi ha moltes coses que se'ns fan dures, però allò que no ens mata ens fa més forts...
    M'identifico molt amb el que has escrit, espero seguir-te llegint.

    Una abraçada!!

l´Autor

Foto de perfil de tonineta

tonineta

4 Relats

3 Comentaris

1941 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor