Dolç, dolç, dolç....

Un relat de: Salloro
Agafaria aquell tren que hem va portar fins a tu, amb tota la claror de l’estiu... Tornaria a perdrem en una platja desconeguda que va parar totes les agulles del rellotge... Seuria en aquell banc on van créixer histories de tot tipus... i després acabaria enfadant-me amb la nit per ser tan curta i haver de sortir del llit corrents sense fer soroll perquè ningú ens veies.. I tornar a la nostra platja, al nostre refugi, al nostre paradís.

Les millors vacances i al costat de casa. Cada dia era un somni...El temps era nostra i de ningú més... Desitjar plasmar-nos tinta al nostre cos...i fer-ho! Gaudir de tota la felicitat, la immensa felicitat que pot ser menjar una capsa de galetes en les nostres grans lletres, vistes, mar...I des de el lloc més alt, veure el nostre amor a la sorra. Prometre'ns-ho tot amb dos senzills caramels...

Tornaria, tornaria a fer-ho tot.. I sense adonar-me'n ara tinc un altre bitllet, que hem portarà fins a tu.

I aquesta vegada m’agafaré ben fort...

Comentaris

  • Molt per explorar[Ofensiu]
    iong txon | 08-02-2013 | Valoració: 10

    Benvinguda a Relats. Trobo que has penjat un primer relat que promet, però aquí podràs anar fent tota mena de provatures: un poema, un assaig i ficció, ficció, ficció, participar en els reptes del fòrum, concursos…
    Moltes gràcies pel teu amable comentari. Ens llegim!

    q

l´Autor

Foto de perfil de Salloro

Salloro

5 Relats

6 Comentaris

3960 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50