Dolç cotó de sucre

Un relat de: Xocolata i sucre

Cada matí em llevo pensant que, per fi, s'acosta el cap de setmana. No sé ben bé què és el que això significa, cap de setmana, només sé que la soletat que irremediablement m'envaeix durant els dies monòtons, se'n va per donar pas a un parell de dies que són tan o més monòtons que els anteriors o els que vindran passats aquests dos. Una monotonia dolça, afalagadora i que olora a pastissets de xocolata i a patates fregides menjades dalt d'un arbre...

Comentaris

  • jo també espero ansiosa....[Ofensiu]
    MarBlava | 08-02-2007 | Valoració: 10

    els caps de setmana.
    Però sovint em passa el mateix que a tu, no deixen de ser dos dies més de la setmana que passen volant...
    M'ha agradt les imatges de menjars barrejades amb dolços perfums....sovint les imatges olfactives són molt gràfiques i ens fan evocar dolços moments.
    Encara em queden cinc relats per llegir-te, ho faré amb molt de gust.
    Una dolça abraçada...

  • Uooou![Ofensiu]
    diesi | 05-02-2007 | Valoració: 10

    Ets molt bona! T'agrego a preferits :P

    b#NaT#b

  • veus?[Ofensiu]
    AnNna | 01-08-2006 | Valoració: 7

    em fa ràbia aquest pensament col·lectiu d'esperar sempre el cap de setmana, d'esperar els dies importants, com si en aquestes dates senyalades haguéssim de ser feliços per força.

    I es llavors quan, si no ho som, ens quedem encara més aixafats, perquè resulta que algú ha decidit que dissabte i diumenge són dies d'alegria general.

    Ràbia.


    Per cert, el verb "olorar" no existeix de la manera com tu el fas servir... i realment hi ha un munt de gent que l'utilitza com el "huele castellà... És una persona qui olora, fent servir el nas. Les coses no oloren, sinó que fan olor. ;P


    Saps què? Com que m'agrada el teu nick, et passo la cadena a tu també.



    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena




    Molts petonsss! ;P

  • sempre...[Ofensiu]
    c | 01-03-2006

    esperem el cap de setmana. Tot per a què? Jo per arraulir-me al llit i no haver de despertar-me quan sona el despertador...
    avui és dimecres. Un dia especial: demà dijous, i tot seguit divendres, últim dia d'institut, i desprès cap de setmana!
    Però, els caps de setmana també són monotons... de fet, m'agraden perquè pots descansar i dormir fins quan vulguis... Ara, la monotonia m'enganxa, i fa que passi tot de pressa: la setmana i el cap de setmana. Passa tot volant!
    aquesta monotonia, no m'acaba de desagradar, és tranquil·la, però et fa pensar que la vida és curta... però és dolça!

  • tens sort![Ofensiu]
    Xocolatina | 17-02-2006

    Tens molta sort si la monotonia és dolça...

    Encantada de coneixet, chocolata i sucre!

    xocolatina

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Xocolata i sucre

Xocolata i sucre

9 Relats

28 Comentaris

10332 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
posats a parlar de mi, seré breu doncs no porto gaires anys en això de la vida...

sóc jove i estudio teatre des de fa quasi sis anys. El teatre és una de les meves passions, i flota al costat del dibuix i l'escriptura. sempre intentant expresar lo inexpresable a través dels medis que m'han estat otorgats.

La meva vida és bastant corrent, composta de feina i interpretació, mesclades amb una bona dosis de somriures i turbacions, bogeria i lucidesa. Interpretar m'ajuda a escopir la bogeria, i escribint la materialitzo, donant-li així un sentit més coherent per mi. Per això escric, perquè necessito buidar el meu cervell d'excessiva informació per poder-ho mirar tot des d'un punt de vista més clar, i perquè si no escribís, tots els meus pensaments m'arribarien tan ràpid com em marxarien...