Dies significatius

Un relat de: on_the_moon

Fa uns quants dies des de que vaig complir 20 anys. Caram, 20 anys són més d'un 25% de l'esperança de vida a pràcticament tots els països del món. 20 anys. Poc he fet en aquest quart d'existència que valgui la pena ser esmentat, poc del que pugui sentir-me satisfet o que algú pugui recollir en forma d'herència. Si ara mateix passés a millor vida, qui se'n sentiria? Doncs ben poca gent. El meu tomb per la vida està resultant força menys agradable del que havia imaginat en temps pretèrits, però no tinc cap dubte que més tard o més d'hora aquest prendrà un nou rumb, il·lusionant, o en els meus projectes finalment veuran la llum (com m'agrada aquesta expressió!) i on allò de "el que no et mata et fa més fort" serà cert almenys per a mi.

20 anys... sóc esclau de mi mateix malgrat que en els darrers temps he fet esperançadores millores per deixar de ser aquella persona amb idees més o menys celebrades que vol però tem compartir.

Comentaris

  • Omple la vida[Ofensiu]
    Emprempta | 05-05-2005 | Valoració: 6


    Quina sort que tens vint anys i moltes coses a fer i per descobrir. Mira al teu voltant i fes que els demès entenguin el teu missatge. No n'hi ha prou amb voler. S'ha de saber conectar. Mira als ulls de les persones i els hi parlas, tal com creguis que t'entendràn millor.Transmet les teves emocions, i no t'oblidaràn.

  • Reflexions[Ofensiu]
    somni | 05-05-2005 | Valoració: 10

    M'agradat molt el teu relat molt macu, quan s'arriba als 20 reflexiones i intentes trobar el teu rumb.

  • donablanca | 04-05-2005 | Valoració: 10

    que ens pot passar?
    alguna cosa o arribarem als 40 igual que als 20.
    buits. Que s'ha de fer per omplir aquesta buidessa?
    fa una mica de por aquesta reflexió.

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

on_the_moon

4 Relats

8 Comentaris

4964 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67