Diàleg

Un relat de: TITÀNIA

- Què hi fas aquí?
- No ho sé, jo no vaig escollir venir.
- Que has fet fins ara?
- Estudiar i treballar.
- Que has aconseguit?
- Res.
- Com et sents?
- Cansada i perduda.
- Què has perdut?
- La il.lusió i l'esperança.
- Et queda alguna cosa?
- No.
- Cap a on vas?
- No ho sé, enlloc.

Comentaris

  • crohnic | 06-05-2009

    Jo també em sento identificat amb el teu relat... quantes vegades m'hauré fet aquestes preguntes??? Felicitats pel relat!!

  • a cops[Ofensiu]
    jOaneTa | 27-04-2009 | Valoració: 10

    val més anar enlloc que a un lloc en concret i adonar-te'n de que no aconsegueixes el que hi esperaves...
    fer feina i estudiar i no aconseguir res, és frustrant i dur... jo parlo de quelcom semblant a la meva biografia...
    ves enlloc sempre que siguis tu qui vulguis anar-hi.

    jOaneTa

  • Enhorabona per aquest[Ofensiu]
    Romy Ros | 27-04-2009 | Valoració: 10

    poema colpidor! No et deixis arrosegar per la tristor, encara que estiguis cansada. No et deixis endur per la desesperança encara que estiguis pesimista. Cada dia pot sortir el sol i els seus raijos t'escalfaran i poden il.luminar el teu rostre; així podras veure millor i si més no, sempre ens queden els estels que poden il.luminar la negra nit. Felicitats!

  • L'has clavat[Ofensiu]
    markitus | 27-04-2009 | Valoració: 10

    M'ha agradat, m'he sentit identificat, a vegades jo també em faig aquestes preguntes i acabo responent el mateix. Les coses escrites amb sentiment es noten. Felicitats, bé per l'escrit.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82319 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!