Desig

Un relat de: Noctambul

M'endinsaré en la profunditat
del teu pou de la felicitat
i recorreré fins l'últim racó
de benaurança.
Beuré el teu elixir d'amor
i restaré embriac dels teus somnis
de la teva il·lusió
de la teva esperança.
Aleshores m'hauràs retornat
als camins de la felicitat absoluta
i recorrerem, tu i jo,
l'únic camí vital
de la nostra existència.
Em deixaràs entrar en el teu somni
i jo et deixaré entrar en el meu.

Comentaris

  • Gràcies pels comentaris...[Ofensiu]
    Noctambul | 07-01-2006

    Gràcies pels comentaris aiguademar. Doncs sí, la veritat és que és el que pretenia quan vaig escriure-ho, donar-li un toc de tendresa i romanticisme i alhora deixar clar quin tipus d'acte dintra de la relació sexual descrivia el poema. I, curiosament, una barreja molt similar a aquesta és la que he trobat en el relat teu que he comentat i al qual he arribat gairebé per atzar. Una abraçada també per a tu.

    Gràcies també pels comentaris d'Ainoa i Somnikat7, feia massa temps potser que no entrava per aqui i m'he trobat amb l'agradable sorpresa dels vostres comentaris.

  • Tendre...[Ofensiu]
    aiguademar | 07-01-2006 | Valoració: 8

    i a l'hora com tu bé dius, picantó. El joc de paraules que utilitzes quan parles d'entrar, que després barrejes amb l'entrar ens els somnis d'ambdós, li dona un tò romàntic i a l'hora no deixar de banda allò que n'és la teva intenció.

    Molt maco, sobretot per la tendresa i discrepció amb la que l'has escrit.


    Gràcies per comentar.


    Una abraçada!

  • Esta fet en sentiment[Ofensiu]
    AINOA | 25-07-2005 | Valoració: 9

    Es bonic el teu poeme.
    Te un to profunt que el fa força interasant.
    M'agradat molt.

  • sgeuir el camí plegats x no perdre aqst sentiment tant important que uneix cors...[Ofensiu]
    Somnikat7 | 02-03-2005 | Valoració: 9

    seguir el camí plegats x no perdre aqst sentiment tant important que us uneix x sempre més i us fa feliços x sempre.....
    Realment m'ha impressionat el teu poem; jo sovint he sentit aquest sentiment i ara sé que se'm pot complir. Agafa-la de la mà i recorreu plegats l camí de la vida, el camí de l'amor, el camí de l'esperança, el camí que no es pot perdre mai si us estimeu de veritat...s perfecte....No deixis q us separeu en el recorregut del camí, podrieu perdre el q ja teniu guanyat....Apa continua escrivint. Esperi no anar errada. Agur i força!!!

    Nina

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Noctambul

8 Relats

15 Comentaris

13027 Lectures

Valoració de l'autor: 7.90

Biografia:
Vaig nèixer l'any 1960. Una bona dècada. Encara que totes les dècades tenen els seus esdeveniments destacats ja siguin positius o negatius i comporten situacions especials per a molta gent.

(Biografia incompleta. Ja l'aniré ampliant un dia o altre...)