Desfés-te

Un relat de: Zermoduz
Si em fas un petó em desfaig. Em desfaig com un gelat en mans d’un nen poc afamat. Com un glaçó de gel compartint got amb un bon raig de whisky. Em desfaig com es desfan els bombons al sol. Com la cera d’una espelma en notar l’escalfor de la flama que s’alimenta poc a poc. Si els nostres llavis s’uneixen, em desfaig, em desfaig com es desfan els glacials d’alta muntanya en arribar la primavera. Com la mantega abandonada al centre d’una paella escalfada prèviament. Em desfaig com es desfan els núvols una tarda de vent. Com els terrossos de sucre que cada matí moren per endolcir el meu primer cafè matinal. Si em beses em desfaig, em desfaig com et desfàs tu quan et dic que t’estimo.

Comentaris

  • Uau!![Ofensiu]
    elenam | 28-09-2011 | Valoració: 10


    Poema ple de dolçor i de tendresa, ple damor intens.
    Felicitats!!!

  • Genial[Ofensiu]
    berta942 | 27-09-2011 | Valoració: 9

    Dels primers que llegeixo ja que sóc nova aquí, però simplement genial. Senzill i alhora molt elaborat! Felicitats!

  • de com et desfàs[Ofensiu]
    magalo | 23-09-2011

    M'agrada molt com s'han desfet els teus sentiments i han anat caient aquí en forma de belles paraules d'amor.
    un petonàs, ens anem llegint!
    Marta

  • AVERROIS | 22-09-2011 | Valoració: 10

    ...tendre, suau, eróticament sensual. Et seguiré llegint.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.67