D'entre els braços nus

Un relat de: ROSASP

Estimada primavera,
intueixo el primer batec
del teu cos perfumat.

Sé que encara estàs amagada
entre l'escorça dels arbres
i sota la terra gelada
que pronuncia el teu nom.

El teu moviment eteri
pessigolleja l'esperit
de la natura
i aviat esclataràs
en pinzellades de llum.

Jo també em gronxaré
agafada de la mà
d'un petit núvol,
per veuré des de l'horitzó
la il·lusió dels teus ulls i
les poncelles que fan flor.

Ara l'hivern poderós
bressola el teu son profund,
petonejant els teus ulls de somni
que s'obren molt poc a poc.
Els braços nus i enamorats
t'inventen noves carícies
amb el seus ditets gebrats.

Estimada primavera,
pintaràs colors de vida
vestida de nimfa bella!




Comentaris

  • Un sensual[Ofensiu]
    brumari | 06-03-2005 | Valoració: 10

    pressentiment de primavera, que fas encomanadís, amb les belles imatges que saps utilitzar. "...entre l'escorça dels arbres i sota la terra gelada que pronuncia el teu nom". Molt bo!

  • Thalassa | 05-03-2005

    agradat moltíssim assavorira aquestes hores de la matinada, aquests versos plens de colors...

    Gràcies per les flors

    Thalassa

  • M'ha encantat[Ofensiu]
    Atlàntida | 05-03-2005 | Valoració: 10

    amb el fred que ara fa, dona gust llegir alguna cosa sobre la primavera, fa obrir la imaginació i sentir l'escalfor del sol, la olor a terra mullada, el vent calid a la cara que sembla que l'acaricia.
    Rep un petó dolç i tendre i una abraçada que t'acaroni l'ànima.

  • es molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 04-03-2005 | Valoració: 10

    Es un bell relat sobre la primavera.
    Desitjo que surti aviat de l'escorce dels arbres i la terra gelada, com molt be dius.

  • I els pintarà[Ofensiu]
    Lavínia | 04-03-2005 | Valoració: 10

    de tots colors, dels més vius i càlids i jo m'hi vestiré (o em despullaré i m'hi posaré una camisa transperent i breu, com l'alè) perquè també tinc ganes que arribi la primavera i que s'enfornti a l'"hivern poderós", de què parles en el poema.

    Aquesta composició transpira lleugeresa i vitalitat alhora, com la Primavera que has personificat.

    Petons, Rosasp i gràcies pels teus comentaris, m'agraden moltíssim.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ROSASP

ROSASP

312 Relats

1612 Comentaris

644071 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola! Sóc la Rosa Saureu, una lleidatana somiadora de mena i una mica surrealista. Convertir allò que caço al vol en paraules és el més semblant a tenir ales. En el meu cas, escriure no és només una afició o una necessitat sinó una forma de sentir i veure la vida. Utilitzo la poesia, els contes i els relats curts per intentar expressar les petites i grans coses que omplen i buiden els dies.
Vaig tenir la sort de ser escollida per a la plaquette "Singulars d'un Plural" a la ciutat de Girona, en què poetes inèdits vam compartir espai amb autors de renom. Formo part del llibre de relatsencatalà.com versió 2.0 i del primer llibre de poemes. També he guanyat el segon premi de poesia Seu Vella de Lleida-2008. Aquesta empenta, junt als vostres comentaris i continu suport, han estat un gran estímul per continuar endavant.
El meu repte personal és aprendre constantment a viure. M'agrada la música, l'art en general, somriure molt i estimar tant com pugui. Estic enamorada de la meva llengua i sé que el nostre vincle és cada cop més fort i ferm.
Respecte a vosaltres, sento que ens uneix un fil comú que m'agradaria sentir sempre proper.
Per si necessiteu quelcom, el meu correu és: rosasaureu@telefonica.net
Gràcies per tot!

Si voleu, també podeu visitar el meu bloc de videopoesia


R en Cadena

El Vicenç Ambrós i Besa em va passar la cadena i jo l'he passat al Capdelin i a la gypsy

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")