Demano crítiques

Un relat de: drocera

Últimament he pogut observar
per Relats en Català
una tendència a ignorar
tot allò que no es pugui lloar.

Criticar no és dolent
si ho feu constructivament.
No demano un turment,
ni un anàlisi amb deteniment,

Però que no calli aquell qui sap,
que no s'ho quedi al pap
aquell qui escriu a tot drap
sense perdre el bon clap.

I per anar agafant pràctica
pots començar amb aquesta rítmica
redacció, que ni rima ni mètrica
he cuidat. Vinga, vull la teva crítica!

Comentaris

  • crítica melòdica[Ofensiu]
    llamp! | 15-04-2007 | Valoració: 9

    Em sembla que captes l'essència de la poesia. Ets rítmica, ets critica, ets musical i trobo que et defenses molt bé de la ignorancia que abunda per molts llocs. No ets indiferent i manifestes en poques paraules un missatge clar i contundent: Critiqueu-me. Sí, senyor, així es fa.

  • Fantàstic[Ofensiu]
    llamp! | 06-04-2007 | Valoració: 9

    És difícil escriure poemes amb rima com el teu. Tot i així, et felicito per la facilitat amb què ho fas. A vegades no trobem la paraula i hem de modificar tot el vers perquè aquella paraula tingui sentit. I això costa! Però ho aconsegueixes i et sents diferent. Molt bé.

  • I tant...[Ofensiu]
    aaa | 29-03-2007

    Un tendeix a comentar relats per tres motius: comentar alló que creu inferior, tractant d'il.luminar el pobre relataire amb els seus amplis coneixements i fer creixer el seu ego, comentar alló que sembla perfecte en execució, ritme, vocabulari i musicalitat, alló que nosaltres mai podriem parir, i comentar per comentar, llençant l'esquer per portar lectors als nostres relats.

    Però, com deia un savi, generalitzar es equivocar-se sempre, aixi que també hi ha gent que comenta per tractar d'ajudar a tots aquells que començen, o que volen pulir arestes.

    El cas es que sí, tens raó, nomes es comenta alló molt comentat o lleguit (la insufrible poesia de les dones i les palles com a mostra) i alló que pertany a qui te la decenciade comentar-nos a nosaltres.

    S'hauria de fer un ranking dels comentaris dels relataires, aixi potser aquells amb esma de ranking comentaran a tothom per veure's al primer lloc de comentaris fets.

    Ves tu a saber.

    Per cert, en relació a la teva poesia, un fons impressionant, critica social i bufetada a la cara. La poesia mai m'ha agradat, suposo que es un gust adquirit, com la regalesia, que a força de menjar, posar mala cara i empassar, t'acaba agradant, no ho se pas.

    Salutacions per tothom, aquells que es miren les meves petites elucubracions, aquells que s'ho miren tot i aquells que miren per ells.

    Roarscach.

  • Endavant! ;-)[Ofensiu]
    T. Cargol | 29-03-2007

    "Quan l'estiu ajaça per tot l'adormit camp l'ampli silenci que estenene els grills,"

    tampoc té mètrica ni rima, endavant, pot haver-hi sort!

    La cosa continua:
    "He mirat aquesta terra, he mirat aquesta terra!"

  • Ets un crack[Ofensiu]
    Urepel | 29-03-2007

    Costa molt ser sincer, un mai vol ferir a un altri, però cal que ens fem grans i acceptem els errors que els altres a bona voluntat ens volen fer veure. Estic amb tu i la idea, així, avançarem.

l´Autor

Foto de perfil de drocera

drocera

61 Relats

91 Comentaris

78578 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
***

Avui renego dels dies en què em queixava de viure sense pena ni glòria -diu aquell qui està trist.


***

Inspirat en nanorelats, el conte més curt del món:
"For sale: baby shoes, never worn"
de Ernest Hemingway.

***


d: