Dansa la nit sobre la terra

Un relat de: ROSASP

Somia la nit,
descansa l'esfera,
silenci en els llits
que a la son es rendeixen.

Acarona en el seu pit al món
que aixopluga universal i eterna.
Incansable i constant, vigila en el vespre.

Rèquiem a l'astre, oda a les estrelles,
que gronxen dins del seu bressol
als cors que somien comprendre.

La nit envolta amb els seus braços negres,
la immensa retina universal,
com si fos la més gran parpella.

Gronxa nit a l'home,
dansa sobre la terra,
bufa somnis màgics
que minvin les penes...



Comentaris

  • sols voldria dir-te[Ofensiu]
    Lavínia | 05-02-2005 | Valoració: 10

    que l'encant de la nit és l'encís dels pensaments, del silenci dels records i de la llum sempre encisadora de la lluna que, per cert, la puc veure des de la finestra de casa.
    Si la nit és "la immensa retina universal" la lluna n'és l'iris, la nineta i tu, Rosasp, la seva poetessa, perquè mira que en saps dir de coses boniques.

    Molts petons

l´Autor

Foto de perfil de ROSASP

ROSASP

312 Relats

1612 Comentaris

643301 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola! Sóc la Rosa Saureu, una lleidatana somiadora de mena i una mica surrealista. Convertir allò que caço al vol en paraules és el més semblant a tenir ales. En el meu cas, escriure no és només una afició o una necessitat sinó una forma de sentir i veure la vida. Utilitzo la poesia, els contes i els relats curts per intentar expressar les petites i grans coses que omplen i buiden els dies.
Vaig tenir la sort de ser escollida per a la plaquette "Singulars d'un Plural" a la ciutat de Girona, en què poetes inèdits vam compartir espai amb autors de renom. Formo part del llibre de relatsencatalà.com versió 2.0 i del primer llibre de poemes. També he guanyat el segon premi de poesia Seu Vella de Lleida-2008. Aquesta empenta, junt als vostres comentaris i continu suport, han estat un gran estímul per continuar endavant.
El meu repte personal és aprendre constantment a viure. M'agrada la música, l'art en general, somriure molt i estimar tant com pugui. Estic enamorada de la meva llengua i sé que el nostre vincle és cada cop més fort i ferm.
Respecte a vosaltres, sento que ens uneix un fil comú que m'agradaria sentir sempre proper.
Per si necessiteu quelcom, el meu correu és: rosasaureu@telefonica.net
Gràcies per tot!

Si voleu, també podeu visitar el meu bloc de videopoesia


R en Cadena

El Vicenç Ambrós i Besa em va passar la cadena i jo l'he passat al Capdelin i a la gypsy

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")