Cyber Sexe

Un relat de: ElCostatFosc

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Observo el primer pla del teu cony mentre et masturbes. La ma esquerra apareix desenfocada per la velocitat frenètica del teus moviments. La dreta, que està fora de la imatge, és la què utilitzes per escriure.
- Fem un 69 ? - La frase sorgeix sobtadament a la pantalla i m'excita tan com si m'aguessis llepat.
Estic davant de l'ordinador, assegut i mirant fixament la petita finestreta del mesenger. Furgant dins dels calçotets, tocant-me. Calent i entresuat. Ja fa estona que m'he tret la roba.
- Ensenyam la cara - escric febrilment .
La imatge oscil·la i finalment s'estabilitza en un rostre de dona madura, cabell castany i curt, mirada trapella. De seguida obres la boca i poc a poc comences a xuclar-te un dit. L'introdueixes fins al fons de la gola i el treus brillant de saliva. Hi tornes, però ara amb dos dits.
- Vull veure com et corres - exigeixes.
M'ennuego de plaer al llegir-te. Em trec els calçotets i em poso dret davant de la web-cam . La polla dura i vertical, el cos tens. Començo a fer-me una palla mirant els teus llavis humits, els teus ulls profunds i tendres.
- Imagina que la teva ma és la meva boca - suggereixes.
Et llegeixo i m'escorro amb força, esquitxo la taula del ordinador i continuo. La resta va fluint més lentament, en espasmes, regalimant i mullant-me.
- La vull tota per a mi - demanes.
Acosto els dits plens d'esperma a la web-cam i tu fas com si ho llepessis. Les cames em tremolen de plaer.

Una estona més tard vaig a dormir.

Tot sol.

Comentaris

  • hola a tothom[Ofensiu]
    juancax | 05-11-2017 | Valoració: 8

    molt bon relat! et recomano llegir els relats eròtics de la secció dones madures d'aquestes webs:
    bingo porno
    webcam chicas
    que vagi de gust!

  • porto....[Ofensiu]
    Reguitzellera | 10-12-2006 | Valoració: 7

    dos relats llegits... i el fet es que m'ha sorprès amb la claredat en que descrius tots aquests moments, sense romanticisme, sense paraules boniques... però increible.

  • monsvariats | 09-10-2006 | Valoració: 8

    jo no l'he probat el ciber sexe, (no per falta de ganes sino per falta de cam,pero crec que es aixi com ho expliques

Valoració mitja: 7.67