Crec, sóc

Un relat de: filladelvent

Crec que vull escriure. Només ho crec. Vull escriure. Què vull escriure?
Crec que no sé què vull escriure. No només ho crec; ho sé.
Crec que voldria fer moltes altres coses. Vull fer moltes coses. Però sempre puc escriure les coses que vull fer, o les que haguera pogut fer i no vaig fer, o les coses que penso fer un dia o altre.
Diria que més aviat no sé què vull fer. No sé si podré menjar de res del que m'agrada... i de si del que em podria donar de menjar seré capaç d'arribar-hi.
Necessito fer, fer, fer... em sento sola, buida com l'habitació en que em trobo.
Sí, sóc sola. No hi estic, ho sóc. Sóc. Sola.
Recordo ara fa un any: era una desgraciada. Però no era sola; vaig no estar sola durant un temps. Després, retrobant-m'hi, em vaig sentir millor. Ara tornaria a ser-ne capaç?
Suposo que sí.
Sóc sola.
Jo sóc,
Sóc així.

Comentaris

  • crec-sóc (més ritme)[Ofensiu]
    Gica Casamare | 02-10-2005

    Veig que l'octubre, si més no l'enrtada, et dóna per escriure uns relats amb un ritme molt bén aconseguit.
    El de "l'hora..." ho aconsegueixes a tavés de les frases curtes i punts "autoritaris", ara ho aconsegueixes en els verbs "sóc" "crec", monosil.labs que ens condueixien a un ritme molt aconseguit.
    En l'interior de l'escrit... només ho saps tu, oi?