Cor trencat

Un relat de: TITÀNIA

Era un cor que va néixer alegre i ple d'esperança, però la vida el va anar sacsejant i colpejant. La crueltat, l'engany, la desil.lusió, la soledat... L'anaren desgastant, esmicolant, fins a convertir-lo en el que és ara, un cor destrossat i cansat de bategar: un cor trencat.

Comentaris

  • Ens falta experiencia[Ofensiu]
    Dida | 13-10-2009

    Tothom ha tingut alguna vegada o altra el cor trencat, pero amb força i ilusió arribem tots a suportar i superar aquest cicatriu. La vida ens dona oportunitats i em de saber escolli i si fracasem i el cor es trenca, em après una lliço, i la següent vegada anirem més precabuts.
    L'experiencia es un grau!!

    Una abraçada!!

    Dida9

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82198 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!