Com se suposa que t'has de sentir?

Un relat de: aNneta28

Quan algú que algun cop t'ha importat et demostra que mai li has importat...O que li has importat tan poc que no li ha costat gens oblidar-se'n...

Quan algú que algun cop has estimat et demostra que mai t'ha estimat...O que t'ha estimat tan poc que no li ha costat gens oblidar-se'n...

Quan algú amb qui has compartit gairebé tota la teva vida et substitueix per algú a qui acava de conèixer...

Per algú que li promet la lluna...Mentre tu li has estat donant les estrelles durant tots aquests anys...

Per algú que algun dia li donarà pel sac...
Però tu ja no seràs allà per seguir-li donant aquelles estrelles que ara rebutja...

Per algú que...Simplement, mai l'estimarà com tu l'has estimat...

Com se suposa que t'has de sentir?


Comentaris

  • Fada vermella | 08-12-2006

    Estic passant per aço ara mateix..
    I et dire com hem senc: Trista, aïllada, sola, i amb compacio per ell que no sap amb el que juga arà.. que aquella que li promet la lluna no li pot donar ni la lluna minvant..

  • anims[Ofensiu]
    eternasomiadora | 28-11-2006 | Valoració: 10

    Hola!! He llegit els teus poemes, sento ke estiguis passant per aquest mal moment, però animat!! Que la vida continua!! Estic segura que torbaràs algún noi quan menys t'ho esperis ke realment sàpiga apreciar totes les estrelles que li regalis en el dia a dia, i no et canvii per un nou tren de trinca pq es a tu a qui realment estima. Animat jo tmb he escrit alguns poemes tristos i eske el meu ex em va voler convertir en la seva ex imaginat! Sort! Segur ke trobaràs el teu sol ;)