COM MÉS VEÏNS MÉS ENDINS.

Un relat de: Gardenia
COM MÉS VEÏNS MÉS ENDINS.

Feia sol, molt de sol... La Pilar estava nua i mig estirada a la terrassa de casa seva; volia fer-se morena abans de l’estiu, serien prop de les 4 de la tarda... Estorada començà ha escoltar uns gemecs que venien del seus veïns...
Eren una parella de dones formosses en plena efervescencia; la Pilar s’excità com feia temps que no li havia passat... Senyor, hi com gemegaven!... Començà ha imaginar-se les dues entirades damunt l’alfombra, sudoroses tot donanse plaer...
La Pilar ja no podia estar mes escoltant la sessiò de sexe que tenien les dos veïnes i sense tallar-se ni un pel, va sortir al replanell va tocar-los el timbre... Va sortir una de les veïnes suada i sofocada... Sols va dir-li ...puc passar ? La veïna assistir amb el cap..
No varen dir-se res més... Va començar el joc... Déu i quin joc... Una menjan-li els pits, l’altra l’entrecuix i ella... genegant con una esperitada de gust, i feien el canvi ara una, ara l’altra, ara un estri, ara un altre, ara una pastenaga, ara un colombre, ara un glaçò per els mugrons, ara un pot de natal... ara llepes tu i ara llepo jo... Aixì fins que se’n adonà la Pilar que s’estava fent de nit...Les petonejà a totes i sense dir ni paraula va sortir d’aquell catau de sexe i tornà a sa casa...
Va entrar a la dutxa i es va masturbar amb un bon raig el raig d’aigua tebia; hi esperà que el seu marit tornes de treballar. Varen sopar i ella es va possar al llit esperant dormir-se d’hora per poder somiar en tot el que havia passat aquella tarda al pis del costat...
En els dies seguents continuaren les orgies desenfrenades plenes de furor i entusiasme...
Fins que un dia el marit de la Pilar arribà a l’apartament a mitja tarda, no trovant-la a casa, si, escoltà soroll al pis del costat... Trocà el timbre i la veïna obri la porta. El convidà a entrar... Quina seria la sorpresa el pobre al veure aquell el trio que tenien montat... No, no es va enfadar gens amb la Pilar; molt al contrari... s’afegí a la festa!... Ara penetra a una, ara penetra a l’altra...
La vida es molt curta. No podem deixar d’aprofitar les ocasions que s’ens donen.
Per sempre més varen ser veïns i amants ...

Comentaris

  • Estimada Gardenia...[Ofensiu]
    jomagi | 08-02-2022

    ... m'agradaria tant coneixe't, misteriosa Gardenia... Poder saber qui ets....?
    Perquè no escrius mes... M'agradari TANT !!!!
    Una abraçada. Josep.

  • Senzillament directe...[Ofensiu]
    jomagi | 20-01-2017 | Valoració: 10

    Quantes històries d'aquest tipus és viuen en discreció. Quedaríem astorats!!!!
    Una abraçada.

l´Autor

Gardenia

3 Relats

9 Comentaris

4627 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83