Clàudia

Un relat de: Gardenia
Clàudia està impacient, nerviosa, es fa tard, i la autovia va plena ..,no arribarà a l’hora de fer el sopar ...
Son es 19h i en Manel entra a casa, deixa la cartera al rebedor i crida:
Amor meu, ja he arribat !!!
Hola rei com t’ha anat el dia ?? (li comenta la Claudia).
Be molt be, he tingut un dia profitós en els negocis i crec que tindre una bona recompensa per tot plegat.
La Clàudia se’l mira i riu nerviosa per tot plegat, ella ha tingut un dia complet molt complet.
Ella sortí de casa cap a les 10 del mati , agafà la autovia fins la capital de província i arriba al hotel HM a les 11h , a recepció estava esperant-la l’Ernest en una rialla d’orella a orella. Ella excitada com estava s’abraça discretament i li demana de anar per feina....
L’habitació es trobava en penombra, a la taula del saló principal presidia un gran ram de flors fresques, una glaçonera amb una ampolla de cava..., bo molt bo, una safata amb fruites i xocolata... Ells entre petons, carícies i rialles començaren a traure’s la roba...
Clàudia vestida amb us texans envellits, camisa de seda blau cel i unes botes de mitja canya, els cabells replegat en una cua de cavall i un collaret llarg en un penjoll .
L’Ernest , ell sempre tant formal, pantaló sastre negre i la camisa blanca impoŀluta...,com a complement un jersei de llana fina tirat a l’espatlla.
Ell l’ha abraça, la besa i comença per traure-li el collaret, li demana que es deslligues la cua de cavall ...La troba preciosa... Amb molt de compte li descorda un per un els botons de la camisa... els seus pits preciosos es queden al descobert (no porta sostenidors)..
Ella amb delicadesa, agafa del pantaló i l’obri el botó i baixa la cremallera, quedant-se amb la roba interior a vistes,...està excitat, el seu membre demana auxili,... que l’alliberen.
L’Ernest la besa i li posa la ma al entrecuix, va calenta molt calenta i se li nota amb l’es orelles roges, sospira, esbufega i demana que la muntin, que facin el que vulguin amb ella... Ell portava un maletí de cuir marró, era tot el seu equipatge, el posa damunt del llit, l’obri i deixar al desobert tot un gran assortiment de estris estrany per a ella...
Despullats damunt del llit l’Ernest li comença a llepar els mugrons molt suaument, de tant en tant una petita queixalada, ella gemega... i li demana que no pares, que l’agradava ....ell amb la ma acariciava l’estre cuixa fins arribar al clítoris...li posa els dits a dintre i en molta suavitat donant-li voltes a la vagina fent entrades i sortides la anava excitant mes i mes....
Clàudia ja no podia aguantar mes volia que la penetres amb totes les seves forces, volia sentir-lo a dintre seu..., però l’Ernest no estava pensant en fer-li el mateix que li feia en cadascuna de les seves trobades...ell i el seu maletí ...
La posa de boca terrosa al damunt del llit, li demana que ajegui el cul..., li untà les seves parts amb un oli especial i suquejava de tant excitada que estava.... treu del maletí un petit consolador , li introduí suaument al seu darrera... mentre els dits juganers penetraven el clítoris de la Clàudia...
Ja no podia mes, això era un entra i sortir dels dits i el estri.... li dona la volta i amb la cara sufocada i roja li posa el seu membre a la boca... ella xucla i llepa amb ganes... quant menys s’ho esperava va traure del maletí unes manilles i unes cordes .... la emmanilla als barrots del llit i lliga els peus amb les cames separades (ella no digué res, volia gaudir dels sexe com mai ho havia fet)..
L’Ernest comença besant-la, el coll, l’orella, la boca...anava baixant mossegant-li els mugrons..anava baixant... el melic, l’entre cuixa....ella ja no podia dir res, les paraules no li sortien... ell la llepa, mossega i xucla el seu tresor .... Ella estava gemegant, cridant demanant que la follessin, volia ser penetrada....
L’Ernest li posa un coixí al cul d’ella per que es quedes alb el clítoris en alt, ell es posa el preservatiu i la penetra com feia dies que no ho havien fet... E corregueren els dos al mateix temps, la felicitat era plena fins que ella mira el rellotge ...
No !!! que has vist l’hora que es ???
L’Ernest es trobava tant cansat i esgotat que no tenia no anims de llevar-se, mirà el rellotge i va veure que eren les 18h ...
Clàudia vols que passem la nit aquí ??
Seria un regalet que ens faríem, truca al Manel i digui-li cal com ... que la teva mare no es troba be, ho la teva germana...
Ho fas ???
La Clàudia ho vol, però no pot ..
No Ernest, avui no puc ...
Es dutxaren els dos junts, rapit i sense ganes de deixar d’ensabonar-se ...ela sols nomena ... El Manel, està a casa en 20 minuts i jo tinc que estar allí, no puc deixar-lo així no..
La Clàudia agafà el cotxe i corregué cap a casa com bona esposa i mare. Era el paper que li tocava fer des de que tingueren aquell maleït el accident a l’autopista, feia ja uns anys.
En Manel en sortí mal parat: Anava en cadira de rodes per tota la vida ...


Comentaris

l´Autor

Gardenia

3 Relats

9 Comentaris

4614 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83