Cinc minuts de silenci ¡

Un relat de: Keops ben Iesha

Cinc minuts de silenci
Per cents de vides
Silenciades.
Cinc minuts de silenci
Per a mills d'hores d'enyor
I de nostàlgia
Cinc minuts de silenci
Per escoltar els crits
Que ens esgarrifen
De tots els que pateixen
Cinc minuts de silenci
Per a comprendre
Que qualsevol ésser humà
Té veu.
Cinc minuts de silenci
Per retornar el clam
Als qui els s'hi han robat
Els mots i la vida
Cinc minuts de silenci
Tres-cents segons
Que poden ésser
Una eternitat.

Comentaris

  • Increïble[Ofensiu]
    Queca | 20-09-2007 | Valoració: 10

    Ninon meu!! Quasi no et reconec!
    Només amb cinc minuts de silenci ja m'has encisat, perquè només tu saps fer poesia així, directe, màgica, única.
    Gràcies per tot. Sé que sempre t'ho dic, però és el que em surt del cor.

    Mil besades i una infinitud de somriures i encara més per a tu!

  • Es profund[Ofensiu]
    AINOA | 16-10-2005 | Valoració: 10

    Tots sabem que cinc minuts de silenci no serveixen per salvar vidas i evita aquestes mortaldats.Peró es l'unic que podem fer per mostrarlis la nostre solidaritat.
    Un bon poeme, si senyor.
    Una abraçada.

  • Un poema molt sentit[Ofensiu]
    copernic | 20-06-2005 | Valoració: 9

    Senzill i estremidor, sobren les paraules. Deixem que parli el silenci. Salut i literatura.

  • Emmudim aquest temps[Ofensiu]
    Lavínia | 19-05-2005

    que tu tan bé reclames, en senyal de dol, de respecte per tots aquells que han sofert que, com ben bé dius "els han robat la veu i la vida" i que per als altres, potser, la vida no ens ha estat tan negativa.

    Bé, per a tu que parles per aquells que no ho poden fer.

  • 5 minuts i el meu primer coment[Ofensiu]
    Ellix | 18-05-2005

    Cinc minuts que serveixen per dir un i un altre cop que un altre futur es posible si no deixem de dir, o de restar en silenci quan cal. recordem PortoAlegre.

    Un bell poema que ens fa reflexionar sobre nosaltres mateixos i sobre el que provoquem.

  • 5 min...[Ofensiu]
    Equinozio | 17-05-2005

    ... que al final només ens serveixen per dir-nos a nosaltres mateixos que hem fet el que hem pogut. Són 5 min que serveixen per a res, el mal ja està fet. També són 5 min que ens podem fer reflexionar i canviar la direccò del vaixell.

    Amb 5 min pots triar el rumb de tota la vida...

    5 minuts sencills i directes, com ha de ser!

    Equinozio

  • 300 segons[Ofensiu]
    kispar fidu | 16-05-2005

    5 minuts de silenci.

    Potser aquests 5 minuts no fan gaire cosa, però almenys podem mostrar el nostre sentiment cap a les persones que han o estan patint. Podem mostrar-lis el nostre afecte i fer-los veure que no estan sols, i que molts gent els "apoya", encara que sols sigui amb 5 minuts de silenci... ja que moltes vegades és "l'únic" que podem fer.

    Gemm@

  • cinc minuts[Ofensiu]
    donablanca | 07-05-2005 | Valoració: 10

    parles de temes que veritablement impórtan, no parles de futeses. se't nota compromés. i tens sensibilitat.


    (la foto:ets clavat al de la túnica sagrada (sigui qui sigui)

  • tant de bò[Ofensiu]
    edgar naúj | 19-03-2005

    cinc minuts de silenci que expresen i transmeten tant o més que segles i segles d'injúries, injusticies i irracionalitats que tant sols els humans acometem.

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de Keops ben Iesha

Keops ben Iesha

3 Relats

34 Comentaris

5018 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
Vaig néixer a Palma de Mallorca un 11 d'agost del 52. He escrit des del catorze anys. Sóc més un trobador que un poeta. Vaig crear uns quaderns que regalava personalment amb el nom "poesia al carrer". Avui en dia escric en el setmanari Sóller, tinc una secció fixa que és diu "Espai per la reflexió". Sóc terapeuta deReiki nivell 2, treballo les flors de Bach i l'aromaterapia.
També escric a 4 pàgines i a dues revistes electròniques.M'encanta quasi tota la música i toc la flauta travessera i un poc la guitarra.
Escric perquè crec amb l'èsser humà. A vegades ho faig com a auto teràpia.

Un dels poetes que més admir és Miquel Martí i Pol. La meva filosofia poètica es resumeix en un fragment d'un poema meu: "És injust que el qui porta l'eterna cançó ho faci en veu baixa".

Jkeops@hotmail.com