Celebrar els ENCERTS

Un relat de: Joan G. Pons
En el nostre viure i conviure, els ENCERTS, juguen un paper important i estimulador.
Celebrem-ho....!!!!

Si el viure quotidià, fos com un partit de Basket, recomano fer cistelles de tres punts. Encerts de tres aplaudiments ben fort.

Encertar es prendre decisions adequades, oportunes, creatives, amb bons resultats. Animo a sentir-ho i celebrar-ho. Un aplaudiment sincer.

Els Encerts ens informen de les nostres qualitats, habilitats, que funcionen i engresquen a fer el camí del creixement amb il·lusió.

Valorem els Encerts, però vigilem no dependre d'ells. Assaborir amb ganes els encerts, però sense perjudicar la nostre llibertat.

Un No-Encer es sols no haver encertat. La vida amb encerts segueix.

*********************

Comentaris

  • reflexionar[Ofensiu]
    Atlantis | 24-10-2022

    Parar en el teus relats es sempre portar-te a la reflexió. No em m'aturo sempre perquè no sé si l'encertaré o no en el comentari.

    Però parlar d'encert dona la sensació que es parla de la sort. Un component de les decisions, però no pas el més important.

  • Molt encertat[Ofensiu]
    Soleilsi | 23-10-2022 | Valoració: 10

    Molt encertat el què dius!
    Ara bé, no hi han encerts sense fracassos, atès que ens ajuden a fer millor punteria!

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-10-2022

    Gràcies per la teua opinió sobre el meu relat de la Història de Manuel.
    Però no em poses "Perla", solament. Posa'm el pseudònim complet.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Com ho sabem?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-10-2022 | Valoració: 10

    És molt positiu llegir relats i reflexions que valorin allò que encertem. Una cistella de bàsquet, perfecte. I si és triple, encara millor. Però com sabem exactament que l'hem encertat? Ho decidim nosaltres, suposo, però hem de fer cas als comentaris d'altres que ens diuen que l'hem encertat? Sempre és interessant llegir-te i alimentar les neurones. Una abraçada.

    Aleix

  • Decisió per a viure...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-10-2022 | Valoració: 10

    Treballes molt bé aquesta reflexió. Molt ben plantejada. Cada dia puguem encertar noves accions, per a fer-nos més feliços.
    Enhorabona, Joan.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Quin encert.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 20-10-2022 | Valoració: 10

    valgui la redundància , d'escrit que has fet. Estic completament d'acord amb el que has expressat.

    Molt encertat !!!

    Cordialment.

    Rosa

  • Celebrem els encerts...[Ofensiu]
    llpages | 20-10-2022

    però, per damunt de tot, aprenguem dels fracassos. Reflexionar sobre el que no ha acabat de rutllar ens conduirà a nous encerts i, aleshores, és convenient celebrar-ho. Una altra píndola de saviesa, enhorabona, Joan!

  • Encerts[Ofensiu]
    Prou bé | 20-10-2022

    Sovint els encerts no els valorem perquè els considerem com: "és el que toca"!
    No assumim els errors amb autocrítica positiva i els encerts són acceptats sense més.
    Potser passa que hem deixat de celebrar moltes coses instalats en la preocupació i la desesperança!

    Bon incentiu per a la reflexió el que ens proposes avui!
    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10