Caòtic aborregament en un habitual i quotidià embús d'entrada a la ciutat comtal a mans d'un llampant cotxe bala.

Un relat de: jordiJVS

Caòtic aborregament en un habitual i quotidià embús d'entrada a la ciutat comtal a mans d'un llampant cotxe bala.

12-11-04

Sí germans, jo era un dels afortunats personatges d'aquest material món que havia aconseguit adquirir a base de molts calés un dels únics sis cotxes bala fabricats al nord de sud-africa.

Aquest cotxe podia arribar als 321 quilòmetres la hora en pujades superiors als 36,8 graus i un pel més en superfícies planes i ben polides.

L'únic problema, segons em va fer veure tardanament un pobre veí d'abaix que sempre anava en bicicleta pel terrat de casa seva i a vegades pel del veí del tercer primera, va ser el de la curta distancia que hi havia entre el meu domicili i la feina, dues habitacions. Dues habitacions de distancia que la majoria dels dies eran quasibé impossibles de recórrer en menys de vuit hores i vuit segons.

Des de llavors, des que em van fer obrir els ulls i les portes, que vaig sobre un ruc catalanoparlant nascut a Terol.

Pregunta: Com es diu el ruc?

Comentaris

  • Pregunta[Ofensiu]
    jordiJVS | 30-09-2005

    que tal remo? anem bé per relatsencatalà?

  • Anyell de deu que lleveu el pecat del món, tingueu pietat.[Ofensiu]
    Jordi Remolins | 26-09-2005

    Suposo que deu ser el pobre veí d'abaix, no?