canvis en el planeta

Un relat de: phanthon

Ara fa 1 mes vaig descobrir que hi havia dos meteorits de la mida de 3 barcelonès que es dirigien directament a la terra i segons els càlculs concebuts un ha de caure a Girona i l'altre a Pequin. Ara aquest mes ja ha passat i es veuen dos grans punts grocs al cel, la calor es insuportable i la gent més rica o amb mes influencia ja a fugit a zones segures, bàsicament s'han dirigit a Amèrica o el sud d'Àfrica. Nosaltres som molts els que ens hem quedat ja que no tothom te la sort d'uns quants privilegiats i sembla que haurem de patir la catàstrofe en primera persona.
Aquest últim mes els que sabíem que havíem de morir hem aprofitat al màxim el temps i hem fet tot el que mai havíem fet abans, jo per exemple vaig anar a casa del cap del departament que te sauna i altres luxes que es poden aprofitar perfectament i he intentat disfrutar al màxim aquests últims dies. Lògicament les classes s'havien acabat i els joves vandàlics assaltaven les botigues i aprofitaven al màxim el temps provant coses que gairebé no sabien ni que existien o que trobaven que hauria sigut impossible arribar a tocar-les mai, van poder utilitzar-les ni que fos per un instant abans de morir.
Ara els nervis son extrems i hi ha uns quants desgraciats que han sortit al carrer a matar a gent simplement perquè ja no els hi poden dir res i a mes perquè el destí serà el mateix tot i que penso que s'ha de ser molt desgraciat per fer això tampoc no els hi puc dir res ja que els seus actes se'ls hi ha tornat en contra ja que tot i no tenir-ne ni idea han començat a sortir vampirs i homes llop de no se on!!! Aquests han destrossat tot el que hi havia al carrer i ben pocs dels que estaven a fora han sobreviscut, sort que jo estic a la suit del cap la qual te una valla de 3 metres i no podran entrar a casa, es impressionant el que es pot arribar a descobrir del planeta en unes poques hores, tot el que de petits havíem llegit o imaginat s'ha complert i només en un mes! Ja només queden 20 minuts perquè arribi a tocar a terra i espero que els que s'han salvat siguin dignes del seu destí, tot i que havent sortit aquests suposats humans millorats a la llum ho tenen una mica difícil. 10 minuts i ja no hi ha ningú al carrer tot es ple de cadàvers i sembla que el meteorit sigui a tocar...

Comentaris

  • Hola![Ofensiu]
    Unaquimera | 16-06-2007

    Et vaig descobrir gràcies als teus comentaris i he anat llegint els teus textos.
    Dedueixo que plantegeu un tema com un motiu al voltant del qual escriure, cadascú amb el seu estil i amb un punt de vista personal.
    Ben fet: A escriure s'aprèn escrivint! Pel que veig, tens idees a raig i d'imaginació no te'n falta!

    Continuaré seguint la teva creació...

    De moment, t'envio una abraçada per celebrar la coneixença,
    Unaquimera

  • àniol[Ofensiu]
    ullsvermells | 29-05-2007

    no sabia aquest do teu per escriure
    ni aquesta imaginacio.
    xd
    continua aixi

  • Martin[Ofensiu]
    Trigun | 16-05-2007 | Valoració: 7

    M'agrada com descrius el desastre, el que es pot arribar a fer. Tens mlts imaginacio

    Anims!!!!

  • m'ha decebut el final !!![Ofensiu]
    Davidmorillas | 14-05-2007 | Valoració: 8

    M'ha agradat, pero m'hagues agradat mes si l'haguessis acabat. Lu dels vampirs i homes llop crec que ho has posat per que no sabies que dir, en fi molt be !!

  • un pinyol...[Ofensiu]
    nestu | 14-05-2007

    subrealista, ho trobo subrealista... pero m'agrada. pero tu millo dedicat a les mates o ciebncies... no a les lletres...

  • meteorits[Ofensiu]
    LauraS | 14-05-2007 | Valoració: 7

    M'ha agradat la història, està bé el caos que pot arribar a fer quan estas en perill de mort i vols salvar-te. També m'ha agradat l'aparició dels vampirs i homes llop com a cosa extranya que nomès pot passar en un moment així.
    Segueix així, ànims!

  • i tants canvis,,[Ofensiu]
    albamartin | 14-05-2007

    no sé perquè m'imaginava una història semblant...està bé. La veritat és que no hi ha com tenir una idea per després desarrollar-la i inclús fer-la exagerada, eh?jajaja=)


    avera el següent,,

    muaaaaaaaaaaaaaaaaa=*

  • Vampirs![Ofensiu]
    Fabregat | 14-05-2007 | Valoració: 9

    El teu relat sobretot m'ha encantat la part en que sortia que et quedaves a la suite veient els vampirs i homes llops que intentaven entrar!!!
    Dons que dir-te que continuïs endavant amb els teus escrits! ànims!
    Espero que cada vegada els teus escrits siguin com aquests i cada cop anar superant-te.

  • Repte aconseguit[Ofensiu]
    BOLZANO | 14-05-2007 | Valoració: 7

    El que més m'ha agradat és aquesta aparició dels homes llop i el vàmpirs.
    La trama està bé, però el mateix personatge que es queixa que uns privilegiats podem escapar, s'aprofita ell també d'aquests privilegis.
    També trobo que està bé la imatge del desordre, del caos generat per la desesperació davant d'un final fatídic.
    A pel següent.

Valoració mitja: 7.6

l´Autor

phanthon

3 Relats

16 Comentaris

2894 Lectures

Valoració de l'autor: 7.56