Caldetes 14-9-07 hora de les bruixes

Un relat de: juliper

Mai no deixis que el vent et canti cançons a cau d'orella si no vols que t'estimi.
Si no vols que enyori el frec suau de la teva galta als seus llavis.
No deixis que la sorra acariciï la teva pell si no vols que ella et desitgi.
Si no vols que les dunes de la platja, fugisseres, cerquin el teu record, amb delit, com cerquen l'aigua.
Mai no deixis… mai no deixis
que l'aigua olori el teu cabell si no vols que et somiï.
Si no vols que surti amb força del seu immens cau, rebentant la mar, per arrossegar-se
fins arribar a tú i beure del teu alè .
No deixis mai que una altra veu toqui la teva veu si no vols el seu petó.
Si no vols que intenti robar-te els sons de la nit mentre dorms.
Mai no deixis que el sol t'escalfi la nit freda amb el seu cos si no vols que t'abraci.
Si no vols que el gran astre, senyorial i poderós,
tremoli com una fulla en sentir la teva mirada freda, nocturna.
I mai, absolutament, rotundament mai, no deixis que ningú pronuciï el teu nom en veu alta
si no vols que s'enamori de tú… Laura.

Comentaris

  • Un poema preciós..[Ofensiu]
    lauraroura | 09-10-2007

    ...d'un noi que em va escriure després de passar una nit junts a Caldetes. Anerol tens raó: rebutjat però amb carinyo.Clar que potser fa més mal.I sí, Laura és un nom bonic, tinc sort de poderme dir així, pero no sóc tan especial, només una mica "boja" i abrumada per haver inspirat tan boniques lletres!!!

  • molt bonic poema...[Ofensiu]
    boleta | 09-10-2007

    ...amb un final preciós, que obre del tot l´esquerda... m´encanta.

  • preciós cant[Ofensiu]
    ANEROL | 08-10-2007 | Valoració: 10

    d'un enamorat desencisat/o rebutjat?. Nom molt maco, en aquest poema, desvaloritzat per aquella "cançó" tan coneguda producte d'Internet