Bombons per llegir

Un relat de: La Banyeta del badiu

Relats en Català, és com una caixa de bombons de xocolata belga ( per mi, la millor xocolata del món).

La caixa va embolicada en paper de colors vermell, blanc i un to crema per destacar del blanc. També porta un petit segell, un toc de sitinció: Un llibre obert, vermell i encerclat en groc.

Només amb l'embolcall, ja promet !.

Sobre la tapa de la caixa de bombons, estan dibuixats (impresos) la faiçó del que podrem trobar dins la caixa.

Els més luxosos embolcallats en paper daurat son de : L'Editora Destaca...,Concursos Actius.

Els Més LLegits, Els més Comentats i Els més Votats: L'embolcall és roig i negre ( molt senyorial ).

En vermell rabiós : Els Últims Comentats i Relats a L'Atzar.

Bé, és l'hora d'obrir la cixa i degustar les delicies que ens han promès.

Ummm !!, quina flaira de pensaments il-lusionats i vius. Quin aroma de diversitats, tots fan flaira de bona literatura, literatura de la nostra... La Catalana !.

Hi han quinze gustos diferents. Tothom pot triar el seu, i com més, millor.

Política, Social i Crítica: Rodons i ovalats, així rodolen cap a la gola més bé i no els hi perdem el gust. De xocolata negra, amargant, cacau 99 % pur.

Ciència Ficció, Fantàstica, Humor : Allargassats, amb dibuixets de xocolata més clara, portes una mica de fruits secs per donar-los un toc diferent.

Els d'Assaig, Poesia : Quadradets, petitons, farcidets de massapà.

Policiaca : Amb forma d'estel, xocolata amb llet, més aviat iogurt.

Eròtica : Quadrats, més grans que els d'Assig i Poesia. Dins porten unes gotes de licor i ... una cirera confitada.

Bé, ja ho veieu, totes les categories son gustos diferents, per gaudir en tots els sentits.

Bon profit !, i ... no agafareu una enfitada de bombons, perquè la lectura no fa mai mal a ningú.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

179943 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -