Blanc

Un relat de: jlucpicard
Blanc
És la llum, la puresa, la divinitat, la virginitat, la delicadesa, l’amor, la netedat, la pulcritud, l’ànima, el benestar, la brillantor, la clara de l’ou, les parets dels hospitals, el color neutre per excel.lència que lliga amb tots els altres, l’interior dels taüts, les margarides, els lliris, el colom de la pau, els vestits de comunió, els de noces, les fulles de paper... Tot és blanc però també tot és negre perquè no existeix un sense l’altre, són la mitja taronja tan desitjada, el complement perfecte, l’amor envers l’odi, la vida i la mort, la felicitat i la tristesa, el llapis que ratlla els fulls immaculats, el bé i el mal, el cel i l’infern, els àngels i els dimonis... Blanc i negre, un i l’altre, omplen les nostres vides, les nostres llars, els nostres sentiments, els nostres fets quotidians, les nostres alegries i les nostres penes... La vida, la mort, blanc, negre, creació, devastació, evolució, involució... són els antònims perfectes, el toro i el torero, el foc i l’aigüa, l’home i la dona, l’estima i l’odi, els plors i les rialles, el fil i l’agulla, la televisió i la ràdio, la venjança i el perdó, desitjats, inseparables, units pel destí, l’existència d’un depèn de l’altre, parella eterna però distant, sempre enfrontats seguint el seu propi camí, un camí que inevitablement els durà a retrobar-se en algun paratge llunyà... Qui sap!

Comentaris

  • Colors [Ofensiu]

    Sempre m'ha agradat el blanc. Quan em preguntaven: quin és el teu color preferit? I deia: el blanc, sempre em responien: el blanc no és cap color! Però sí que ho és. M'ha agradat molt com descrius!!

  • Original[Ofensiu]
    Bonhomia | 15-02-2015 | Valoració: 10

    M'ha agradat aquesta reflexió, és tan concreta com extensa en el seu ventall.

l´Autor

jlucpicard

7 Relats

7 Comentaris

4717 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99