Besa'm

Un relat de: rosers de cafè
Vull que entenguis, amor meu, que per tu donaria la vida. Vull dir-te tot el que som incapaç d’expressar quan em mires amb els teus inmensos ulls. Vull fer-te entendre que tinc por de sentir el que sent. Mai m’ha important cap altre home que ha irrumpit a la meva vida o amb qui he compartit llit. I mai m’ha agradat dependre de ningú. I de tu hi depenc, almenys anímicament.
I m’encanta.
Odiï ser incapaç de dir-te tot això. Quan et tinc davant, només vull besar-te. I que em besis i dir-te a cau d’orella: t’estimo.
Però em senti estúpida. Aquesta paraula ha perdut significat, no trobo les lletres, les paraules, la sintaxi adient per fer-te entendre que...a la merda, besa'm!

Comentaris

  • Sí, directa!!!!![Ofensiu]
    Mena Guiga | 26-08-2012

    I sincera, encara que costi. I transparent.
    Endavant, que el cafè t'estimuli molts relats i poemes, el cafè de bell color i aroma i sabor. No estaràs enamorada d'ell? :-) ))

    Mena (en una tarda esperant pluja)

  • ullsdexocolata | 26-08-2012 | Valoració: 10

    És magnífica la sensació que he tingut al llegir-te. A cada fase se'm venien imatges al cap. El relat perfecte, un goig llegir-lo!

  • RODÓ![Ofensiu]
    Susanna Medina | 18-03-2012 | Valoració: 10

    Efectivament, l'amor és deixar-se anar i no posar paraules si no fets. Clar, contundent. T'estimo, m'estimes... besa'm. No calen més paraules! Perfecte!

  • Perferte[Ofensiu]
    Mar Vercher Nieto | 07-02-2012 | Valoració: 10

    és perfecte !!

Valoració mitja: 10