Barcelona posa't guapa !.

Un relat de: La Banyeta del badiu

Notícia apareguda en el diari " La Vanguardia", el passat dia 20 de febrer de 1.991.


Barcelona (Redacció). El dian 2 de febrer va arribar a Barcelona, via marítima, un carragament de 20.000.000 tones de pintura.

La pintura prové d'un estoc que la Unió Europea tenía emmagatzemat en unes grans coves submarines a l'oceà Pacífic.
Degut a les contínues guerrilles allí existents, es van decidir a traslladar tota la mercaderia allí emmagatzemada en un lloc segur. Al no trobar un lloc suficienment gran , van decidir repartir-la entre els països de la Unió. Però cap país va voler quedar-se amb el voluminós regal.

El batlle de Barcelona, en acostar-se les olimpíades de l'any 1.992, va decidir acceptar el regal en bé de Catalunya.
D'aquesta manera quedàvem bé amb els de la Unió Europea
en treure' ls-hi un problema del damunti i, de l'altre, Barcelona tindria la cara neta, sensa haver de gastar. TOT UN NEGOCI RODÓ!.

Es va repartir la pintura a tots els aturats que volguessin treballar i guanyar-se així un sou.

Després de deu dies Barcelona s'ha llevat amb la cara neta.
Les Rambles, el passeig Marítim, fins i tot la Catedral, tenen un altre aspecta.
Tota la pintura que ens van regalar era : de COLOR ROSA.

Molt bon negosi, senyor batlle!.


Comentaris

  • Barcelona posa`t guapa!![Ofensiu]

    Què dius??? no em puc creure que tota la pintura fós de color rosa.
    No sel`s hi va ocòrrer pintar els lleons del monument de Colón??' jajajjaaa
    Perquè d' aquesta gent ens podem esperar qualsevol cosa, no creus?
    Ja et trobes millor de la faringitis?
    En Vicens et portarà un dibuixet!
    Gràcies per tot. Un petonet!!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180377 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -