Balla balla

Un relat de: quintanar



Balla, balla, perdedor,
amb les teves velles Nike’s,
balla pel carrer de cendres
amb els teus amics del Bronx.

Balla cançons que no escrius,
balla les hores de crack.

Amics cansats
entre els matolls;
el solar buit
de les deixalles.
Pixats de gos,
llaunes que tallen.

Tens poder,
fas por als vells;
saps el què et cal,
gimnàs i marxa.
Nenes per una estona,
Mickey D’s tota la tarda.


Balla, que ja no ets un nen,
i les nits són massa llargues.
Que el pare no tornarà;
que la mare està sonada.

Balla, balla, perdedor;
que ja beus i duus navalla.



Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 07-06-2011 | Valoració: 10

    Moltes felicitats per la teva selecció! Una forta ab´raçada i fins aviat.

    aleix

  • Felicitats!!![Ofensiu]
    AVERROIS | 06-06-2011 | Valoració: 10

    per ser seleccionat.
    Una abraçada.

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Enhorabona!

    Aquest poema, presentat al “Concurs ARC de Poesia 2011. Poesia Social i de Denúncia”, ha estat seleccionat per formar part del recull que l'Associació de Relataires en Català publicarà dins la Col•lecció Relataires (Editorial Meteora).

    En breu ens posarem en contacte amb tu via correu electrònic.

    Gràcies per la teva col•laboració,

    Junta de l'ARC

  • Hola quintanar,[Ofensiu]
    Frèdia | 13-05-2011

    T'has posat un nick curiós, el d'un gran personatge de "La Regenta". Fa dies vaig tenir l'oportunitat de llegir aquest poema. Et volia comentar que m'ha agradat moltíssim. L'envolta un halo de pessimisme, de no poder fugir del destí que ja s'han encarregat de traçar les estrelles o qui sigui que es dediqui a aquestes coses, força inquietant. Balla, balla, no paris de ballar, no t'aturis a pensar com n'és de mesquina la vida. Balla al son de la música, de l'atzar, del destí. Magnífic poema, de debò, que em fa pensar que al darrere hi ha algú amb molta sensibilitat, amb una mirada molt precisa i amb molta capacitat per triar les paraules que composen el poema. No seràs un escriptor/a consagrat/da de RC que vol anar d'incògnit? No t'ho prenguis malament, però em recordes algú conegut/da a qui per cert admiro molt. Sigui com sigui, et continuaré llegint. Una abraçada.

  • Recordatori[Ofensiu]


    Gràcies per participar!

    Si la teva obra compleix amb els requisits bàsics d’aquesta convocatòria, pel que fa a temàtica i extensió, ja entra a formar part del conjunt de poemes que el grup BROU seleccionarà per ser musicats.

    Si també vols que el poema entri a la fase de selecció per ser editat en un poemari recull (recorda que es poden presentar un màxim de 2 poemes), dins la col•lecció Relataires de l’editorial Meteora, recorda que has d’enviar l’enllaç d’aquest lloc web on ha quedat penjat a l’adreça electrònica de l’ARC (associacio.relataires@gmail.com), i que la condició bàsica per poder participar en aquest nou llibre de l’Associació és ser-ne soci.

    Gràcies de nou!

    ARC

l´Autor

Foto de perfil de quintanar

quintanar

1 Relats

5 Comentaris

802 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor