Avui toca pintar...

Un relat de: Em Perds...

Podriem començar per donarli un toc groc a la nostra vida, per a que hi hagi molta més llum, més vitalitat.

Continuarem donant-li un puntet verd per no perdre mai l'esperança en res. Per donar-li pau al nostre interior, per equilibrar-nos.

Ara toca donar-li un toc blau per la tranquil·litat. Per als moments de soledat.

Un toc taronja? Està clar, per a la juventud. Per sentirnos vius a cada pas.

Pintem de rosa tot el que toquem, perque és maco, per que m'agrada i perque vui.

El negre el guardarem en un calaixet... i podem posarli algun punt blanc per la puresa.

Sens dubte li acabarem donant una gran pincellada de vermell, per els que estàn enamorats doble passió i pels que no... que surgeixi.

La nostra vida queda de varis colors, tots amb algun significat, especial? diferent, únic. Continuem somiant, passejant i admirant el més insignificant...

Comentaris

  • molt bonic...[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 03-03-2007 | Valoració: 9

    avui toca pintar...doncs mans a l'obra! =)

    em sembla que mai t'havia llegit. Escrius molt bé. Gràcies per el comentari.

    AIxí que t'agrada Neruda...la veritat, és fàcil, i no em sorpren que t'agradi. Si saps francés et recomano que llegeixis les lletres de les cançons de Jaques Brel, sobretot la cansçó : ne me quitte pas. ÉS preciosa.

    Encantada d'haver-te comentat.

l´Autor

Foto de perfil de Em Perds...

Em Perds...

13 Relats

33 Comentaris

17256 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:
Alguna Cosa Sobre Mi?!

Doncs... No Soc Ni Millor, Ni Pitjor Que Tu, Si El Que Llegeixes...

Simplement Soc Jo I En Això Ningú Em Guanya...