Sola...

Un relat de: Em Perds...

*Sola, així em sento.

Escric asseguda en un banc què possiblement té més anys que la més antiga cançó què hagi sentit. La gent ja ha sortit i el meu cos comença a sentir fredor, a saber quina finestra s'han deixat oberta aquest cop. M'aixeco del banc i surto, al carrer hi ha moltíssima gent però ningú es para a demanar-me si estic satisfeta de la vida que porto, sento que ells si. Els dies van passant tan lentament com ho fan les agulles del rellotge de la meva hàbitació, què a saber quan porta allà penjat. La meva vida s'ha convertit en un mar llarg i encara que intenti nedar fins al final, no soc capaç de trobar el sol.

Sola, així em sento.*

Comentaris

  • Tot i sentir-te sola...[Ofensiu]
    natasha | 05-11-2006

    ...segur que trobes algu disposat a escoltar-te, de vegades no ens n'adonem però simplement és allà pendent dels nostres moviments. Sé el que és sentir-se sol en un banc d'una plaça on veus la gent al seu ritme, somrient i tu allà, per això et dic que tot i que no ens coneixem si necessites algu, Comta amb mi (en serio eee)

    Cuida't

    -.-NaTaShA-.-

l´Autor

Foto de perfil de Em Perds...

Em Perds...

13 Relats

33 Comentaris

17242 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:
Alguna Cosa Sobre Mi?!

Doncs... No Soc Ni Millor, Ni Pitjor Que Tu, Si El Que Llegeixes...

Simplement Soc Jo I En Això Ningú Em Guanya...