Aquelles petites espurnes...

Un relat de: bigbang

La primera sensació del dia era la de les fredes rajoles en posar-hi els peus. Em posava les velles sabatilles de l'avi i travessava silenciosament el menjador. L'únic soroll que se sentia als matins a aquesta hora, a part d'algun tractor o d'algun pardal matiner, era el del foc. Aquelles petites espurnes que salten s'il·luminen i moren, li espetegaven a la cama, però es mostrava impassible davant de tot tipus de cops. Sempre, davant del foc, ella...
Per més que ho intentés mai aconseguia llevar-me abans. Era ella qui carregava la llenya, encenia el foc i després es quedava, amb la mirada perduda però sempre impenetrable, recordant temps millors. Temps en els que la casa estava plena de gent i de nens corrent alegrement...
Però quan jo arribava, dissimulava la tristesa i després de fer-me un petó, em preparava una torrada.

Comentaris

  • Segueix així [Ofensiu]
    Narcís Juanola | 30-03-2007 | Valoració: 9

    Molt bé bigbang, un relat clar, concís i contundent que t'arriba a posar la pell de gallina. Sort que la llar de foc està encesa....

  • Records de la infància[Ofensiu]
    llamp! | 30-03-2007 | Valoració: 7

    Em fas pensar en quan jo era petit i anava a casa l'avi i l'àvia. No sé, és com sentir un serpenteig quan hi ha escenes que descrius que et porten a un escenari llunyà en el temps i en l'espai. Molt bé, bigbang, et felicito. La teva biografia m'ha semblat molt curiosa i m'ha fet riure, si vas néixer 10 minuts més tard i vas néixer el 1993, qui serà el famós que ens governarà? o ens manarà? o tindrà tanta influència en el futur. Queden molts dies, i com diu el meu cunyat: "Hi ha més dies que llangonisses, noi!". No siguis derrotista i segueix escrivint... t'hi animo!

l´Autor

Foto de perfil de bigbang

bigbang

7 Relats

25 Comentaris

7871 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
2 de març de 1993- girona:

En les entranyes d'un hospital, està naixent un nen, és especial, arribarà a ser alguna cosa més que un simple humà i la seves opinions seran escoltades per milions de persones al món... jo vaig nèixer 10 minuts més tard.