Aprenent a oblidar!

Un relat de: llaixam

Cada dia em desperto al matí pensant en oblidar, vaig al l'institut pensant en oblidar, esmorzo a l'hora del pati pensant en oblidar, arribo a casa per dinar pensant en oblidar, faig els deures pensant en oblidar, sopo pensant en oblidar i quan arriba l'hora de dormir penso que t'estimo!
Es inútil pensar que has d'oblidar a algú, avui per fi he après que no et pots obligar a oblidar, tan sols fes la teva vida i l'oblit passarà a formar part del teu record! Però sobretot no obliguis el teu cor a oblidar!

Comentaris

  • Gràcies a tu...[Ofensiu]
    Xandra | 18-03-2010

    ...per llegir-me!
    La veritat és que ajuda saber que no estem sols i que, al cap i a la fi, tots ens sentim igual en un moment o altre de la nostra vida.
    I, a més, escriure també ho fa tot una mica més fàcil.
    Espero que a partir d'ara et passis per aquí més sovint, doncs! Et continuaré llegint.
    Un petó!

  • NO PENSIS AMB OBLIDAR[Ofensiu]
    Sempre_teva | 03-02-2009

    Hola!!

    No pensis amb oblidar, simplement viu, i pensa tot el que t'estas perdent pensant amb oblidar...

    Alomillor t'estas perdent coses que valen la pena, per voler oblidar coses que no segurament sino t'han sabut apreciar no la valen....

l´Autor

Foto de perfil de llaixam

llaixam

5 Relats

17 Comentaris

7882 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia: