Angoixes d'amor

Un relat de: La Banyeta del badiu

Hem anat massa de pressa i ara hem d'anar a poc a poc frenar-nos, pel bé de tots dos.
Per ara no estic preparada per tenir una nova relació, ni amb tu ni amb ningú.

Tornem com avanç a ser amics i prou. Crec que és la millor solució.

Hauríem de deixar de veure'ns i escriure'ns durant un temps. Així podria posar en clar les meves idees envers a tu.

Ja t'ho han fet passar prou malament com per que ara sigui jo la que et faci mal. No vull fer-te'n, però és que ara... no puc estar amb tu.

No em tinguis rancúnia i perdonem si pots. Donem temps, necessito temps.-

- Estigues tranquil-la, sabré esperar el que faci falta, el temps que calgui. No vull que per aixó et sentis malament.
Només has de saber que et vull i no et voldria perdre, entesos?.-

Aquesta conversa la vaig tenir ara farà dos anys. No vam deixar de veure'ns, però aixó sí, vam frenar.

Poc a poc ell va esperar que jo estigues convençuda i serena per tornar a parlar-me d´amor.

Dia a dia , carta a carta, em vaig adonar que era un home bo i que m'estimava.

Avui hem celebrat el nostre segon any d´amor.


Per tu Vicenç.

Comentaris

  • Amor serè![Ofensiu]
    OhCapità | 11-05-2005 | Valoració: 9

    Aquesta exposició m'ha agradat. Mmm, em recorda un poema que he llegit fa poc d'Aquatica, "Amor serè" (crec que és d'ella), te'l recomano. Trobar l'amor poc a poc, amb paciència és fruit de la constància del dia a dia. ës una sort compartir-lo sense trabes, sense barreres, amb comunicació, la base de tota bona relació. Felicitats per obtenir aquest DIAMANT!

  • CARAMB!![Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 05-05-2005 | Valoració: 10

    TINC l'honor d'estrenar els teus cometaris.
    Estas totalment enamorada:QUE DURI!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180213 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -