...amb.

Un relat de: nichs
El teu record, amat,
de l'olor a bosc dels teus cabells
et donc una primera buidor;
en el caduc infern que et segueix.
Te'm difumines, estimat,
tot forçant-me a sobre-viure al darrer bes,
instant de la teva ànima
en mi morta, enterrada.

Comentaris

  • Aclariment sobre el títol[Ofensiu]
    nichs | 07-04-2018

    Aleix de Ferrater: em vas preguntar pel títol, que destacava i cridava l'atenció perquè aparentment no encaixava.

    El títol és la clau d'aquest text, en resposta a un text titulat "sense..." en aquesta mateixa plataforma i escrit per en trucido, antiga parella sentimental amb qui vam fer una sèrie d'intercanvis aleshores, fins que jo per raons personals vaig optar per deixar d'emprar aquesta plataforma i tornar a l'anonimat, callant la meva ploma.

    Moltes gràcies per la teva observació i crítica respectuosa. Com la de tots els qui heu comentat algun dels meus relats, me les vaig llegir i m'han ajudat a créixer en molts aspectes durant l'etapa final de la pubertat i l'inici de la meva maduresa.

    Una forta abraçada,

    nichs.

  • Renaixença[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-04-2012 | Valoració: 10

    Caram, quin poema més bell, intens i bell de paraula precisa. Sentiment ferit de tendresa i record difícil. Un títol original per un desamor, crec, de petjada profunda. Però l'escriptura així, fa renéixer. Un plaer llegir-te. I una abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de nichs

nichs

26 Relats

24 Comentaris

21948 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Tan sols...
Uns ulls terrossos que miren (i admiren) allò que veuen, unes orelles que escolten... i una ment que sent, no pensa i dibuixa el món a la seva manera... amb paraules o amb gestes.