Algun dia

Un relat de: Miriam97
Algun dia m'abraçaré les ferides i em diré que m'estimo.

Algun dia m'entendré, em respectaré i fluiré amb el que sento, amb el que sóc.

Algun dia m'endinsaré en les meves pors i inseguretats, en els meus somnis i potencialitats.

Algun dia aprendré a estimar-me i després a estimar-te.

Algun dia desaprendré cada imposició i cada rol.

Algun dia sabré dir no, sense remordiments ni justificacions.

Algun dia seré forta, valenta; i podré plorar sense censures, somriure sense excuses.

Algun dia diré prou a tantes restriccions; externes, internes.

Algun dia viuré, lliure i serena, de la forma més plena, connectada amb la terra.

Algun dia arribarà, i jo mentrestant, gaudiré cada passet endavant i cada estel fugaç que em brindi la vida.

Comentaris

  • Algun dia no: és aquí i ara a cada instant[Ofensiu]
    Mena Guiga | 12-12-2018

    Ho aniràs descobrint perquè, pel que et llegeixo, duus un bon ritme.
    Mai res és per 'més endavant'. S'ha de viure i viure implica estar present en el 'no temps', la rendició a l'ara. Sigui com sigui, aquest 'ara'. Això ajuda a ser més savi, enforteix i fa créixer i també fa desaprendre molt del que ens han codificat.

    Endavant, que la gent que llegeix i escriu i fa rutes i escoltisme són genials!


    Mena

  • Lecram | 12-12-2018 | Valoració: 9

    Uau Miriam, senzillament l'he trobat genial, m'agradar molt el teu poema, té molta força i esta carregat de vitalitat.

    Un día com avui t'he descobert, espero seguir llegint-t'he més.

    Una abraçada

    Lecram

l´Autor

Foto de perfil de Miriam97

Miriam97

7 Relats

5 Comentaris

3075 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Nascuda la vigília de Nadal del 97, en el que fa uns anys era un poblet rural que ara s'ha convertit en ciutat.

Amant de la natura, de fer rutes, de viatjar, de conèixer i experimentar, de l'educació en el lleure, de la bona música, dels bons llibres i de l'escriptura.

M'encanta endinsar-me en el món de la lectura i l'escriptura, quan ho faig, la meva ment i el temps volen!