A mitges.

Un relat de: impostor

Era teu des del primer moment que m'havies mirat. Volia fer-te de tot i només temia que no em donés temps per acabar ben satisfet. Tot havia començat cinc minuts abans. T'havia preguntat perquè t'havies enfadat i no m'havies respòs. Mai aconseguiré comprendre't, però t'estimo tant... Ja estava cansat de tant de joc i vaig agafar-te d'un braç, i et vaig fer girar de tal forma que semblava que balléssim. Quan et tenia a punt et vaig besar, mai ho havia fet tan apassionadament. Et vaig prémer fort, cap a la paret i vaig acostar-me tan a tu que gairebé semblava impossible que no et fes mal, però alhora intentava ser tendre.
Estava tant calent que vaig trencar-te la samarreta, volia veure-les un últim cop. Et magrejava per tot arreu, sense pietat i no em neguis que no t'agradava. Somreies i em besaves fort i amb passió. Em mossegaves els llavis i jo volia devorar-te el coll, aquest coll de seda que em torna boig...

Comentaris

  • el títol [Ofensiu]
    ANEROL | 03-08-2007 | Valoració: 9

    és molt adient per a un relat amb l'allargada suficient peer aconseguir el que vol

  • m'agrada[Ofensiu]
    lallumdelafoscor | 23-05-2007

    si... m'ha agradat :) mersi per haver comentat. petons.

  • Realment queda a mitges[Ofensiu]
    mimí | 14-05-2007 | Valoració: 8

    M'agradat molt, però podia continuar la historia, no? ens em quedat amb les ganes de seguir...

  • hilderoy | 12-05-2007 | Valoració: 10

    gràcies pel teu comentari...

    jajaja bon començament!!

    benvingut a relats!!

  • AiDuS | 08-05-2007 | Valoració: 8

    Benvingut/da!

    És un primer relat molt atrevit!! Comçar amb l'erotisme no és fàcil...
    Vinga, que vaja bé!!

  • Molt bé![Ofensiu]
    NASIO | 08-05-2007 | Valoració: 10

    No hi ha res com una bona reconciliació, i aquí t'has expresat de meravella, apassionat, ansiós, golafre, excitat...

    Gràcies per fer-me passar una bona estoneta!!!

  • Sentiment i desig[Ofensiu]
    TITÀNIA | 06-05-2007

    Un relat apassionant. M'ha encantat!

  • Benvingut![Ofensiu]
    Libertas | 06-05-2007 | Valoració: 10

    "que gairebé semblava impossible que no et fes mal...".
    És, sense dubte, excitant de principi a fi.
    Quina passió!
    mmmh...

    Segueix escrivint! ;)

    Libertas

Valoració mitja: 9.13

l´Autor

impostor

2 Relats

11 Comentaris

2389 Lectures

Valoració de l'autor: 9.11

Biografia:
Sóc qui vull ser: un impostor.

Últims relats de l'autor