Violència

Un relat de: M.Salles

Violència.
COPS.
Contra qui?
Contra què?

Contra tot.
Contra el món.

Comentaris

  • El video a què fa referència l'escrit[Ofensiu]
    M.Salles | 21-11-2008

  • Sí, sí, això era[Ofensiu]
    lluisba | 04-06-2008 | Valoració: 10

    Deixar anar impressions. Tant com el video-clip és expressionista.

    Aprofito per retornar-te un comentari teu, seguint aquesta ètica relataire que consisteix en comentar qui t'ha comentat. Però en aquest cas amb un valors afegits.

    Els qui han sofert una educació catòlica acostumen a rebelar-s'hi. I aquest mecanisme, tan antic com la humanitat o els dinosaures, sembla que el desconeguin els cristians. Tu imposa jesucrist a cop de fuet i veuràs... Fa poc vaig llegir una cosa del F. Savater que diu: "(la teologia de l'alliberament) està molt bé, però allibera de tot... menys del cristianisme, que és del què cal alliberar-se abans que res".

    Respecte del videp i del poema: la meva modesta opinió és que l'univers tan sols conté una energia a tenir en compte, i que és l'amor. Tan sols l'amor crea, regenera, salva i ens salva. La violència, en efecte, té un únic antídot. I és tan poderós que ens impressiona, ens sobressalta i ens espanta: és l'amor. Si la violència genera violència, l'amor es multipolica a sí mateix de forma exponencial.

l´Autor

Foto de perfil de M.Salles

M.Salles

76 Relats

253 Comentaris

70464 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Ni vocació, no tinc.
Tan sols el plaer d'escriure quan l'atzar
em dibuixa al cervell mots encadenats.
Per explicar sentiments.
Pors, temors i patiments.
O bé, el plaer i l'alegria.

Fragments de vida
retratats amb paraules.



Col·laboro en un blog compartit:
Riell Bulevard